Gå til innhold

Netconnection konkurs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor så ivrig etter å spre dritt? og hvorfor så missvisende topic?

Meget bra spørsmål, hadde den topicen vert brukt mot andre webshopper hadde nok pipen fått en annen lyd, men som jeg har sagt tidligere enkelte er "fritt" vilt menst andre nermest er totalfredet her på forumet.

Lenke til kommentar

snart to uker siden jeg bestillte vannkjøling derifra og sendte mail etter 4 dager og spurte hvor det ble av...

etter to dager fikk jeg beskjed om at det skulle sendes etter 2-3 dager ...

Nå er det gått snart to uker og har ikke sett snurten av det enda

 

håper de skjerper seg!

 

:cry:

Endret av I_love_AMD64 ^^
Lenke til kommentar

Enig det er for lenge å vente, spes om dem har sagt 2-3 dager .

Men får bare håpe dem får opp det nye websystemet sit snart og at det kan forbedre rutinene , der skal det vistnok vere mulig å følge ordren fra du bestiller til den er på ditt postkontor.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg må riste litt på hodet over dere. HVOR mye makt har brukeren i slike tilfeller? Veldig lite, annet enn å avbestille eller smokke avgårde noen ultimatum, tenkt over det noen ganger?

 

veldig snedig dette, men jeg opplyste om innlegget mitt på netconnectionforumet til [email protected] og [email protected], og tror dere ikke jeg fikk en SABLA kjapp mail etterpå... på en sen fredagskveld, hehe. nuvel.. får jeg disse varene fort som faen så glemmer jeg hele greia, men må jeg gå til det punktet med å avbestille... ja da er jeg ikke grei og snill og bruker de virkemiddel som må til for at ting skal bli bedre, muligens både for meg og for alle andre som bestiller der i fremtiden.

 

Hvis ikke det er en slags god samaritangreie så vet faen ikke jeg.

 

Og, hvis jeg i løpet av en bestilling hadde bedt om postoppkrav, deretter bestilt for 7500kr, for så å få mail om at det må forhåndsbetales, DA hadde jeg blitt forbanna, da skal jeg love dere at den antisiden hadde vært oppe allerede.

 

Uansett, så ser det nå ut til at jeg muligens får ordrebekreftelse på mandag...og muligens en leveranse før tidsfristen løper ut.

 

NB: Jeg har ennå ikke hatt dårlige leveranser fra noen andre webshops, og det er vel kanskje ikke så rart at Netconnection får pepper, har Mr Snekker'n i det hele tatt lagt merke til HVOR SINNSYKT MANGE SOM IKKE FÅR VARENE SINE OG SOM MÅ VENTE I EVIGHETER PÅ EN USSEL BEKREFTELSE OM AT ORDREN ER MOTTATT????

Endret av GloFF
Lenke til kommentar

Synes også at det muligens er på plass med en unnskyldning fra Netconnection.

 

1. Dem opplyser ikke om at ting kan ta litt ekstra tid grunnet fikling med ny webshop.

 

2. Uansett hva dem driver med så skal ikke kunder oversees, uansett om det er ny eller stamkunde. Ei heller skal kjøpesum påvirke prioritering.

 

Snekker'n: Du kan jo overbringe dette siden du er så utrolig godkompis med dem, og har god kontakt :-)

Endret av GloFF
Lenke til kommentar

Leser denne tråden med interesse.

Har aldri bestilt fra denne Netconnection før. Men når en leser alle disse dårlige brukererfaringene med en nettbutikk, må en kunne si at det er særdeles uklokt å forhåndsbetale noe som helst. Det virker som det er like store muligheter til å få varen sin, som det er til og ikke få den den.

 

Uansett hvordan du snur på det er det forbrukerene som har makten. Den kan du bruke ved å unnlate å bruke butikker som er (eller i ferd med å bli) useriøse.

 

Edit skrivefeil

Endret av butare
Lenke til kommentar

Joda, forbrukeren har makten, men svært lite sådan...avbestiller jeg så får jeg ikke de varene jeg vil ha (og etter det jeg vet er det bare Netconnection som har det jeg skal ha), derfor tar jeg i bruk det jeg kan av virkemidler for å snu flisa :-P

 

Ultimatumet mitt ser nå ut til å funke temmelig effektivt, men vi får se da om ordrebekreftelsen og varene kommer innen tidsfristene.

 

Jeg har også planer om å bestille stæsj fra netshop.no i fremtiden, viser det seg at noe sånt skjer der også.. javel.. da smokker jeg avgårde samme ultimatumet, det er makten jeg har..og den skal jeg utnytte for hva den er verdt. GRR

Lenke til kommentar

Har selv handlet hos Netconnection flere ganger og har aldri hatt noen problemer med dem. Bortsett fra sist gang jeg handlet der har jeg også fått ordre/sendingsbekreftelse innen 24 timer etter at jeg har lagt inn ordren. Da jeg sendte mail til dem etter ikke å ha fått ordrebekreftelse sist fikk jeg raskt svar tilbake med en forklaring på hvorfor ting hadde tatt litt tid. Jeg fikk varene ca. en uke etter at jeg bestilte, litt treigt, men fortsatt helt akseptabelt de problemene de hadde da tatt i betraktning.

 

Jeg har flere ganger sendt mail til Netconnection når jeg har trengt råd og tips om hvilke produkter jeg skal velge. Jeg har alltid fått tilbakemelding etter kort tid og synes absolutt at de virker seriøse og serviceinnstilte. Nettbutikkløsningen er på ingen måte av de beste, men alle må vel begynne i de små. Vi behøver flere enn en spesialisert nettbutikk for å opprettholde konkurransen og jeg har ingen problemer med å anbefale Netconnection for andre.

 

- Judaz -

Lenke til kommentar
nosto:

 

Og hvor blir det i såfall opplysningene om AKKURAT det da? Man skal opplyse om slikt, tydelig.

24,00 % 6 321,78

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

NB: Vi har flyttet. Merk ny adresse og telefon-/faxnummer øverst på siden.

 

Nytt supportforum: forum.netconnection.no

 

Netto Rabatt Mva Sum inkl. mva

Endret av nosto
Lenke til kommentar
Akkurat...som jeg skjønte.

 

Har du fått med deg at... vel.. jeg har ikke fått ordrebekreftelse.

 

Det er jo den mest latterlige måten å opplyse det på da... nok et minus til Netconnection.

dyre er dem å

fikk samme varer fra databutikken for 6000.bestillte der jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...