Gå til innhold

Netconnection konkurs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil uansett tenke meg godt om før jeg bestiller fra Netconnection igjen.

Og til den saken du henviser til som er grunnlaget for hetsen, så vet jeg pokker om den, jeg...møkker en lang en i den. Jeg vil ha varene mine, og det skal IKKE være nødvendig å vente så lang tid på å få ordrebekreftelse.

Jeg har ei ønsket Netconnection konkurs, men dem får sannelig fixe sitt forhold til kundene sine.

Jeg bestilte for et mindre beløp mest for å teste ut denne butikken som jeg aldri hadde bestilt fra før og da hjelper det IKKE på inntrykket at det som skjer er AKKURAT dem man har hørt rykter om.

Og, hvis dem nå er underbemannet eller driver å fixer på noe som kan gjøre at svar på mail og ordrebekreftelser+utsendelser av varer blir forsinket, så bør dette opplyses på hjemmesiden, men... hva skal man tro, når Mr Snekker'n fikk svar på en mail han sendte 10min tidligere, mens jeg har sendt 3 mails på ei uke...og ikke fått svar på en skit?

Og til deg som kjøpte stæsj for 7500kr, merkelig at du må forhåndsbetale hvis du bestilte på postoppkrav, gjorde du det?

Lenke til kommentar
Jeg vil uansett tenke meg godt om før jeg bestiller fra Netconnection igjen.

Og til den saken du henviser til som er grunnlaget for hetsen, så vet jeg pokker om den, jeg...møkker en lang en i den. Jeg vil ha varene mine, og det skal IKKE være nødvendig å vente så lang tid på å få ordrebekreftelse.

Jeg har ei ønsket Netconnection konkurs, men dem får sannelig fixe sitt forhold til kundene sine.

Jeg bestilte for et mindre beløp mest for å teste ut denne butikken som jeg aldri hadde bestilt fra før og da hjelper det IKKE på inntrykket at det som skjer er AKKURAT dem man har hørt rykter om.

Og, hvis dem nå er underbemannet eller driver å fixer på noe som kan gjøre at svar på mail og ordrebekreftelser+utsendelser av varer blir forsinket, så bør dette opplyses på hjemmesiden, men... hva skal man tro, når Mr Snekker'n fikk svar på en mail han sendte 10min tidligere, mens jeg har sendt 3 mails på ei uke...og ikke fått svar på en skit?

Og til deg som kjøpte stæsj for 7500kr, merkelig at du må forhåndsbetale hvis du bestilte på postoppkrav, gjorde du det?

ja på postoppkrav.her er litt av mailen.På grunn av ordrens størrelse så ønsker vi forskuddsbetaling .bestilte for 7500

Lenke til kommentar

Joda du skal ha varene dine ingen tvil om det, men om de holder på med å legge om til et system så må vi vel akseptere det . Komplett som har enormt flere kunder har jo også slitt temmelig lenge med sin omlegging , men kan vel ikke ønske dem nedenom og hjem av den grunn selv om dette går endel utover oss som kunder .

Når det gjelder forhåndsbetalingen som nevnes her vet jeg ikke årsaken , men det kan ha noe med alder kontra størrelsen på beløpet det er bestilt for .

EDIT: ser det kom svar menst jeg skrev , har selv opplevd det samme fra en svensk nettbutikk, da handlet jeg for 3900.-

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Snekker'n:

menst andre firma i samme bransje blir "beskyttet" massivt av de samme folkene nesten uansett hva de gjør, da er det kommentarer som "ikke noe å hisse seg opp for" , "ja en mnd på en retursak er ikke så ille" eller " mulig de ikke har varen på lager nå"

Er det ikke akkurat dette du gjør?

Når kommer dagen da det endelig går opp for deg at du ikke står i posisjon til å tilbakevise kritikk på grunnlag av egne erfaringer? Du står i en særposisjon hos disse firmaene du er "fadder" for (spesielt NC) og handler grassalt mye hos (spesielt PSDATA). Du har jo selv beklagd deg over komplett tidligere. Hva hadde du sagt om jeg dukket opp og sa neeida, jeg får svar på 10 minutter på mailen så det er en bra butikk med noen stakkars ansatte som ikke har så mye tid akkurat nå, og bagatelliserte hele din sak, og krangelen du hadde med sjefen over telefonen. Du får svar på 10 minutter hos NC, mens en horde med folk klager over å ikke ha fått effektuert ordrene sine på 2 uker og vel så det. Bør det ikke ringe en bjelle her?

Er det noen som spiller suveren her på forumet så er det deg etter min mening. Hvis en butikk gir deg dårlig service, så skal det visst være vedtatt og nedskrevet for alle hva denne butikken står for. Ikke mye til sympati da nei. (En stund siden det skjedde da men). Mens når en gjeng frustrerte brukere lager en post mot en butikk DU har fått god service hos, så skal denne forsvares og sympatiseres for til siste bitte lille stund. En rekke webshops, deriblant spesielt NC (som er kjent for å ta "snarveier"....) har tatt hintet, på tide du gjør det samme? Jeg er enig i at ikke en brukers erfaringer nødvendigvis sier hva firmaet står for. Men dette går igjen i et mønster. Og det hjelper ikke med det lugubre førsteinntrykket netconnection satt her heller, enten du liker det eller ei sier det noe om hva disse folka står for.

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Snekker'n:

menst andre firma i samme bransje blir "beskyttet" massivt av de samme folkene nesten uansett hva de gjør, da er det kommentarer som "ikke noe å hisse seg opp for" , "ja en mnd på en retursak er ikke så ille" eller " mulig de ikke har varen på lager nå"

Er det ikke akkurat dette du gjør?

Når kommer dagen da det endelig går opp for deg at du ikke står i posisjon til å tilbakevise kritikk på grunnlag av egne erfaringer? Du står i en særposisjon hos disse firmaene du er "fadder" for (spesielt NC) og handler grassalt mye hos (spesielt PSDATA). Du har jo selv beklagd deg over komplett tidligere. Hva hadde du sagt om jeg dukket opp og sa neeida, jeg får svar på 10 minutter på mailen så det er en bra butikk med noen stakkars ansatte som ikke har så mye tid akkurat nå, og bagatelliserte hele din sak, og krangelen du hadde med sjefen over telefonen. Du får svar på 10 minutter hos NC, mens en horde med folk klager over å ikke ha fått effektuert ordrene sine på 2 uker og vel så det. Bør det ikke ringe en bjelle her?

Er det noen som spiller suveren her på forumet så er det deg etter min mening. Hvis en butikk gir deg dårlig service, så skal det visst være vedtatt og nedskrevet for alle hva denne butikken står for. Ikke mye til sympati da nei. (En stund siden det skjedde da men). Mens når en gjeng frustrerte brukere lager en post mot en butikk DU har fått god service hos, så skal denne forsvares og sympatiseres for til siste bitte lille stund. En rekke webshops, deriblant spesielt NC (som er kjent for å ta "snarveier"....) har tatt hintet, på tide du gjør det samme? Jeg er enig i at ikke en brukers erfaringer nødvendigvis sier hva firmaet står for. Men dette går igjen i et mønster. Og det hjelper ikke med det lugubre førsteinntrykket netconnection satt her heller, enten du liker det eller ei sier det noe om hva disse folka står for.

Om du leser hva jeg har skrevet her og på flere lignende poster så sier jeg klart at : JEG UTTALER MEG KUN OM MINE ERFARINGER MED EN BUTIKK . Dette synest jeg er rett og rimelig .

Ja jeg var for en god tid tilbake i "klammeri" med Komplett og ga utrykk for det her på forumet, det var også noe jeg fikk "pepper" for her, imidlertid viste det seg at den kritikken jeg ga dem var berettiget, da ledelsen selv ordnet opp med vedkommende det gjald. Men den saken er ikke noe som jeg vil ta her .

Men etter det har jeg hatt et topp forhold til Komplett og har også gitt utrykk for det her på forumet .

Jeg står ikke i noen serstilling hos noe firma her , det er rett og slett pisspreik å hevde det , når en ser på mine ordrer gjennom de to siste årene er det faktisk Netconnection og Netshop de to som jeg har handlet minst hos men opplever akkurat samme servicen der som hos dem jeg handler mye hos .

Hvor du har det ifra at jeg har handlet grasalt mye hos Psdata i forhold til andre vet ikke jeg , men i kroner og ører stemmer nok ikke det , men jeg har fått en enormt god service der og den er den samme nå som da jeg handlet der for første gang, ergo skulle ikke det spille noen rolle uansett .

Og som sagt tidligere får jeg dårlig eller god service noe sted , ja så gir jeg utrykk for det her uansett hva butikken heter . Det er vel nettop derfor det heter webshop erfaringer .

På samme måte må andre få utrykke sine meninger , men det jeg reagerer på er at enkelte firma skal ønskes nord og ned menst andre som gjør tilsvarende tabbe skal beskyttes .

Nei saklig begrunnelse er greit, og får dere ikke tilbakemeldinger på ordren fra Netconnection eller andre så er det for dårlig ingen tvil om det, men som sagt det er forskjell på å snyte seg og å fjerne hele nesen.

Lenke til kommentar

vel, den har vel blitt snytt kraftig så mange ganger at det vi ser er at den går i oppløsning? og du kunne i overført betydning kunne vært michael jacksons kirurg...

for å få dette helt konkret på banen: du mener du ikke står i en særstilling hos nc eller noen andre? i andre poster har du jo vedgått dette og sagt (bla om psdata): at de som handler der mye får litt ekstraservice er bare rett og rimelig. kan det bare være et sammentreff at din særstilling nevnes i nærmest hver webshoperfaring du poster fra andre forummedlemmer...?

du uttaler deg ikke kun om dine erfaringer med en butikk. du går inn og forsøker å bortforklare og bagatellisere andres erfaringer. det er her det skurrer fælt.

og det har ikke med hvor mye du har handlet akkurat DER, når personene bak disse butikkene gjenkjenner deg fra dette forumet og vet hva du står for/imot for dem. skal vi forsøke å sende en mail til netconnection hver? på grunnlag av uttalelser i denne tråden sier jeg: skal vedde høyrefoten min på at du får tidlig svar. og det er iiiiiiikke pga du er en prioritert kunde. neeeeeida, alle kunder behandles likt.

Lenke til kommentar
vel, den har vel blitt snytt kraftig så mange ganger at det vi ser er at den går i oppløsning?  og du kunne i overført betydning kunne vært michael jacksons kirurg...

for å få dette helt konkret på banen:  du mener du ikke står i en særstilling hos nc eller noen andre?  i andre poster har du jo vedgått dette og sagt (bla om psdata): at de som handler der mye får litt ekstraservice er bare rett og rimelig.   kan det bare være et sammentreff at din særstilling nevnes i nærmest hver webshoperfaring du poster fra andre forummedlemmer...?

du uttaler deg ikke kun om dine erfaringer med en butikk.  du går inn og forsøker å bortforklare og bagatellisere andres erfaringer.  det er her det skurrer fælt.

og det har ikke med hvor mye du har handlet akkurat DER, når personene bak disse butikkene gjenkjenner deg fra dette forumet og vet hva du står for/imot for dem.  skal vi forsøke å sende en mail til netconnection hver?  på grunnlag av uttalelser i denne tråden sier jeg:  skal vedde høyrefoten min på at du får tidlig svar.  og det er iiiiiiikke pga du er en prioritert kunde.  neeeeeida, alle kunder behandles likt.

Vel gidder ikke diskutere dette med deg, da det skinner så alfor godt gjennom at her er du ute etter å lage kvalm.

Men om jeg hadde stått i en slik særstilling som du sier , hvorfor fikk jeg nei hos Psdata på min forespørsel om sponsing , men fikk ja hos Komplett.

Og ja jeg sier det skulle bare mangle at man ikke fikk litt ekstraservice om man handler mye, men nok en gang jeg har handlet for mere hos andre enn hos Psdata uten å få dette og som du ser de jeg har handlet minst hos gir samme servicen, feks Netshop som jeg har handlet hos to ganger .

Men som sagt du er ikke ute etter fakta her , men å dra igang en krangel.

Så beklager den får du meg ikke med på.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

nå skal du begynne og syte og beklage deg over mine skudd i baugen din og kalle det "lage kvalme" og "krangle"?

bare innrøm det. du overser galant netconnection-mail argumentet ditt i svaret, -som du prøver å avslutte diskusjonen med - på grunn av du ser det er noe sant i det jeg skriver.

"krangel": jeg vil ha fakta på bordet. - om jeg påstår noe og du nekter - om det er krangel og ikke diskusjon, så lær deg å diskuter. alt kan ikke gå etter dine spilleregler og slik som det passer deg heller.

Lenke til kommentar

Som sagt vi har diskutert før og alle som vil vite din holdning til både meg og netconnection kan bare gå og trykke på ditt nick og lese tidligere poster .

Derfor ser jeg det ikke formålstjenelig for forumet å starte på nytt, du har dine meninger om dette så du får nå bare kose deg med dem da ;)

Jeg velger iallefall å avslutte her uansett hva du kaller meg eller kommer til å kalle meg.

Kos deg :grin:

Lenke til kommentar

Dette er på kanten av hva jeg tolererer av kundebehandling, nye eller returnerende.

Siste melding til Forumet hos Netconnection:

"Jeg gir frist til 24/5 kl.12, har jeg ikke fått ordrebekreftelse da så avbestiller jeg. deretter gir jeg selve leveringen tid til 28/5 kl.12

Nå gidder jeg ikke mer, maskina mi ligger spred utover i deler her.. mangler jo bare den forbaska tanken for å få sammen dette.

Alt skal komme opp på www.home.no/gloff/h2oproject/index.html og nå er det bare dette som avgjør om Netconnection kommer på creditslista eller svartelista mi, og hvem vet hvordan svartelista mi ser ut.

Anse dette som et ultimatum."

Jeg, som alle andre liker jo litt extra god behandling hvis man er stamkunde, men jeg vil ikke behandlet som skit bare fordi jeg er ny kunde og bestiller for et mindre beløp.

Kunden skal komme i første rekke uansett om man driver å styrer med masse annet, uten kunder lever ikke en slik bedrift lenge.

Lenke til kommentar

Har bare en ting og si om servicen hos NC ; URK ! >_<

Ble lovet at en ting skulle bli sendt innen 2 uker , og 10 min etter at jeg fikk ordrebekreftelse 2 uker senere utsatte de det enda 2 uker. Tar lang tid før man får svar på mail også.

Lenke til kommentar

Bare et lite tips til alle som prøver å kontakte en webshop (eller hva som helst annet). Ikke bruk banning/kjefting/usakelige kommentarer i e-posten. Hvis du bare er hyggelig har du MYE større sjangse for å få svar.

Jeg hadde ikke orket å svare på en usakelig e-post.

Lenke til kommentar
Dette er på kanten av hva jeg tolererer av kundebehandling, nye eller returnerende.

Siste melding til Forumet hos Netconnection:

"Jeg gir frist til 24/5 kl.12, har jeg ikke fått ordrebekreftelse da så avbestiller jeg. deretter gir jeg selve leveringen tid til 28/5 kl.12

Nå gidder jeg ikke mer, maskina mi ligger spred utover i deler her.. mangler jo bare den forbaska tanken for å få sammen dette.

Alt skal komme opp på www.home.no/gloff/h2oproject/index.html og nå er det bare dette som avgjør om Netconnection kommer på creditslista eller svartelista mi, og hvem vet hvordan svartelista mi ser ut.

Anse dette som et ultimatum."

Jeg, som alle andre liker jo litt extra god behandling hvis man er stamkunde, men jeg vil ikke behandlet som skit bare fordi jeg er ny kunde og bestiller for et mindre beløp.

Kunden skal komme i første rekke uansett om man driver å styrer med masse annet, uten kunder lever ikke en slik bedrift lenge.

Jeg sender mine henvendelser til : [email protected].

Har du prøvd det?

Lenke til kommentar

Joda, jeg er ikke urimelig.

Men siden dem er de eneste som har det jeg vil ha, så kan jeg ikke steile helt ennå. Men, test meg ei.. for www.home.no/gloff/antinetconnection.html er IKKE langt unna hvis dette tar for lang tid.

Lenke til kommentar

Jeg har nå gitt dem muligheten til å få en nøytral kunde i stedet for en misfornøyd kunde.

Men en glad kunde får dem bare hvis tinga til sammen tar ca 1 uke fra ordrebekreftelse til leveranse.

Jeg kjører samme linja med de andre butikkene også da... AbsoluttData brukte for lang tid, jeg er fornøyd..men kommer ALDRI til å kjøpe noe derfra igjen.

Hvis Komplett, Microplex, 3DFXCool eller Databutikken driter seg ut... så mister dem meg som kunde, og jeg er ikke særlig tilgivende :-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...