RansoM Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har hatt samme problemet, de svarer ikke på mail. Har sendt 5 mail på 2 uker uten svar. Har lagt inn 2 ordre hos dem, uten å ha fått noen ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
GloFF Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg bestilte forrige fredag (første gangen fra Netconnection forøvrig). Har sendt 3 mails allerede... og forventet ordrebekreftelse både på Tirsdag, Onsdag og i dag.. har jeg ikke fått noe på mandag...så avbestiller jeg hele dritten. Makan til useriøs møkkabedrift, boikott svineriet (JA, jeg er sur). Sitter her med den fæte vannavkjølinga...som mangler tank (har aquatube, men den blir for liten). Swiftech vannblokker til hele skiten, 2x Evo360.. 2x Eheim1048... også MANGLER JEG TANKEN.... grrrrr By the way.. noen som vet noen andre plasser dem selger Dual Bay vanntank.. ser dem selger Single på 3dfxcool, men der går produktsortimentet nedover i superfart.. mistenker konkurs der? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 OK, sendte en mail til dem for ca 10 min siden og fikk følgende svar nå : Desverre så har vi hatt altfor få ressurser i den siste perioden, og har hengt etter på både ordrer og emailer, men vi håper dette løser seg nå. Vi har i tillegg nesten klar en ny webshopløsning som vil fjerne problemene vi har hatt med utsendelser av ordrebekreftelser. Den nye løsningen vil i tillegg ha innlogging, sporingsmuligheter, mer korrekt lagerstatus, ordrestatus osv. Dette har jeg forøvrig nevnt tidligere og håper bare det nye systemet kommer snart, de er vel ikke de eneste som sliter med overgang til nytt system Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg mottok aldri noen ordrebekreftelse... fikk bare plutselig vannkjølingsblokken i posten... feil, men jeg skal visstnok få bytte den... Har ikke hatt noen problemer med den siden enda Lenke til kommentar
GloFF Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Snekker`n Åssen i grønaste klarte du å få svar så kjapt fra Netconnection når det er tydelig at kisen der ikke kan skrive 1% touchmetode engang? :-P Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 når vi er inne på NetConnection. har selv hatt en del problemer med de. alt begynnte med at jeg bestillte et PSU (Chill Innivation 350Watt 17 dB.), fikk det etter ca 1-2 uker, noe som er greit nok. når jeg smallt den inn i maskina og fyra den opp kom den ikke langt før jeg fikk svart skjerm. slå den på et par ganger før jeg flyttet PSU'et over i en annen maskin. samme problem der, svart skjerm og maskinen slår seg av. jeg returnerer PSU'et, og har enda ikke fått det tilbake, jeg returnerte det ca. rundt den 20.02.04 (pluss minus noen dager, ikke bombe sikker på datoen, men det var i februar) !!! og jeg har enda ikke fått den tilbake. jeg sendt en god del mail og da har svaret vært at de ikke har den typen PSU liggende på lager. og at de får det inn -snart-. jeg venter og venter. og etter en god stund, dvs. 2 - 3 uker siden så sender jeg en ny mail og da har de fått den inn. de sier at de skal sende den så snart som mulig. jeg får en ny mail om at den er sendt og de legger ved et sporings nummer så jeg kan funne ut hvor pakken er. dette nummeret fungerer ikke og jeg sender en ny mail til NC, får som svar etter en stund at pakken ikke er registret av posten, og de er ikke sikre på hvor pakken er. dette blir da i følge mailen sjekket opp, og de sender nytt psu om de ikke finner den andre. og grunnet alt dette har de gitt meg 10% rabatt på min neste bestilling hos NC denne WEBshopen er ikke helt etter min smak. kan jo like godt bare tusle innom Digital Impuls. - Epz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Snekker`n Åssen i grønaste klarte du å få svar så kjapt fra Netconnection når det er tydelig at kisen der ikke kan skrive 1% touchmetode engang? :-P Hva har det med saken å gjøre om hvor god/dårlig en person er i toutchmetode , dette annser jeg som temmelig dumt spørsmål Jeg leste her på forumet og bestemte meg for å sende en mail for å sjekke , dette fordi jeg aldri har hatt problemer med dem og alltid har fått svar på mine mailer . Når det gjelder ordrebekreftelse har vel ikke jeg heller fått det , men varene har kommet rimelig kjapt alikevel. Så er det en som nevner at han har hatt problemer med en stforsyning og det har tatt sin tid, om ikke varen var på lager så synest jeg ikke det er så lang tid du må nesten regne fra den dagen de får inn varen , det er iallefall vanlig på alle andre webshopper , når du så får 10% ekstra avslag på neste ordre er jo det bra. Har selv ventet over 30 dager fra en annen webshop selv om varen var på lager og fikk ingen kompensasjon. Lenke til kommentar
GloFF Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Snekker'n: Nå er det tross alt Netconnection dette gjelder...og ikke andre webshops, akkurat nå er ikke dem interessant i det hele tatt. Men siden du tydeligvis har vært borti det samme med andre, så burde du hvertfall vite litt om frustrasjonen som følger med. Og det at du ikke forsto at den uttalelsen min var humoristisk ment anser jeg som humoristisk i seg selv. Må jo være noe med "trynefaktor" på han dotten som styrer med Netconnection, siden det ser ut til at han velger seg ut favoritter, skjevbehandling. Kundeservice? None existent! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jepp vet hvem det gjelder og den andre delen av svaret mitt var som sagt til en annen person, det at man sammenligner webshopper er vel temmelig vanelig , derfor gjorde jeg det her også. Slike glipper skal ikke forekomme uansett hva butikken heter , men som jeg viser til så skjer det alikevel . Kan ikke av den grunn rope ut at det er pga trynefaktorn . Lenke til kommentar
GloFF Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nuvel, jeg var temmelig skeptisk til netconnection før jeg bestilte også da, fordi jeg hadde hørt slike rykter, jeg valgte likevel å gi NC en sjanse (tabbe). Jeg har nå fått bekreftet det jeg fryktet og dette blir da min første og siste bestilling fra Netconnection. Å hva du tror hvor mye penger NC tapte i det lange løp ved å la MEG vente så lenge :-P Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Eg handla der for neste ein måne sio og eg har bare fått ein bekreftelse på at eg har bestilt ikkje at dei har sendt det....... Er dette vanlig på netconetion.....?? Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kva er forresten tlf nr er til den sjappa sår ikkje noke på heime sida, bare eit fax nr...... Jaja man lærer så lenge man lever......no gjere eg ikkje det igjen..... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 usj! leste topic og tenkte YES! endelig, men så viser det seg at dei er i live alikevel, blei litt småskuffa no ja! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Flott holdning enkelte har, her ønsker man bedrifter konkurs bare fordi man selv ikke er fornøyde , menst det i andre tråder er så viktig å slå ring om de små og støtte dem . Tror ikke den støtten kan stikke serlig dypere enn til det som tjener den enkelte og ikke firmaene de omtaler . Om det gjelder Netconnection eller andre små firmaer så er det vel naturlig å gi dem større slingringsmonn enn de store gigantene vil jeg tro, iallefall om vi er inntrisert i å beholde mangfoldet og konkuransen . Mange av de firmaene som er store i dag har vel også hatt en vaklende start så vidt jeg husker , kunne vel ikke ønske dem konkurs av den grunn, ja noen av dem har fortsatt perioder med trege leveranser og dårlig tilbakemeldinger . Nei saken er vel heller at Netconnection er blitt et yndet mål for kritikk både berettiget og uberettiget , menst andre firma i samme bransje blir "beskyttet" massivt av de samme folkene nesten uansett hva de gjør, da er det kommentarer som "ikke noe å hisse seg opp for" , "ja en mnd på en retursak er ikke så ille" eller " mulig de ikke har varen på lager nå" . Men som sagt det gjelder bare for de "populere" firmaene . Lenke til kommentar
GloFF Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Snekker'n: Skjønner hvorfor du er så beskyttende overfor Netconnection hvertfall, du får jo faktisk varene du bestiller...og svar på mailene (sinnsykt kjapt også). Hva synes du om den webshopen som brukte over 30 dager og ikke ga deg kompensasjon? Og ikke kom her og si meg at du synes det var helt greit... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Dette er jo en ellendig møkka butikk. Jeg bestilte også noen varer der like før jul pga. microplex ikke hadde det på lager. Fikk aldri noen ordre bekreftelse. Useriøse er de iallefall. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Snekker'n: Skjønner hvorfor du er så beskyttende overfor Netconnection hvertfall, du får jo faktisk varene du bestiller...og svar på mailene (sinnsykt kjapt også). Hva synes du om den webshopen som brukte over 30 dager og ikke ga deg kompensasjon? Og ikke kom her og si meg at du synes det var helt greit... Hva jeg syntes, jo jeg syntes det var dårlig , noe jeg ga utrykk for her også , men beskjed om at det ikke var så ille, jeg måtte vere tålmodig osv . Det er nettop det jeg prøver å si, det er for dårlig UANSETT hvem det gjelder , men derfra til massivt å dømme dem nord og ned med ønsker om konkurs er å dra det for langt . Vi vet alle her at Netconnection blir hetset ekstra for en spesiell sak som enkelte ikke klarer å glemme. Dette synest jeg er ytterst beklagelig . Når det så gjelder den butikken jeg sikter til er dette fikset og vi har de beste forbindelser i dag , dette har jeg og sagt tidligere her på forumet. Jeg beskytter ingen , men uttaler meg om mine erfaringer , dette gjelder alle butikker som jeg uttaler meg om , og så langt har jeg fått en utmerked service hos Netconnection . Endret 21. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
nosto Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) hei bestilte varer fra dem på søndag.fikk mail i dag at jeg må forhåndsbetale varene har kjøpte for 7500.er det trygt å betale? Endret 21. mai 2004 av nosto Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Er nok ingen større risk å betale til dem en til andre vil jeg tro , selv har jeg som kjent aldri hatt problemer der . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg