8-Ball Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har bestillt varer for 3. gang hos netconnection nå, og har ikke motatt ordrebekreftelse noen av gangene. Er de konkurs eller noe siden de ikke svarer på e-mail heller? Noen andre som sliter med å bestille varer derfra? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Tviler på at de har hatt folk der på lørdag, søndag eller mandag. Dumt spørsmål, men har du prøvd å bestille 3 ganger i løpet av disse dagene..? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Tviler på at de har hatt folk der på lørdag, søndag eller mandag. Dumt spørsmål, men har du prøvd å bestille 3 ganger i løpet av disse dagene..? Nei, har holdt på i bestille i over en måned nå. Har lagt inn samme bestillingen 3 ganger i løpet av perioden for å være sikker på at de fikk bestillingen. Ingen andre som selger blackice radiatorer.. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har du prøvd å slå på tråden da? Er en skikkelig dårlig tittel på denne posten din. des,OUT! Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Har du prøvd å slå på tråden da? Er en skikkelig dårlig tittel på denne posten din. des,OUT! Ja, var gjerne litt "harsk". Blir bare frustrert når en ikke tar kontakt, og ikke svarer når de blir kontakta heller.. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har ikke vært begeistret for Netconnection selv tidligere.... Men har nu lagt inn en bestilling der selv i helgen, så får vi nu se hva som skjer Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Tror nok ikke de er helt konkurs enda. Jeg fikk nå en TR SP-97 kjøleblokk derfra for 1 og en halv uke siden Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Får bare krysse fingra. Finner ikke annet tlf.nr. enn et privat tlf.nr. til en eller annen person på adressen deres. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hmm pussig, jeg har nettop motatt varer derfra , fikk den 4-5 dager etter at jeg bestilte. Har du skjekket at det du bestilte var på lager? Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 de svarte på mail fra meg forje uke =) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Gir netconnection automatisk ordrebekreftelse pr. mail? Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tror ikke de gir automatisk ordrebekreftelse, det er vel ikke lagt inn i deres system,ryktene sier imidlertid at de planlegger et nytt system der du kan følge din ordre slik som på andre webshopper. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"? Nei. Dette er lureri. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Gir netconnection automatisk ordrebekreftelse pr. mail? Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"? Veel... jeg har ikke sett noe slikt på andre web shoper. Men det kan jo bare hende at de andre "yter litt ekstra service" Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Hmm pussig, jeg har nettop motatt varer derfra , fikk den 4-5 dager etter at jeg bestilte. Har du skjekket at det du bestilte var på lager? Ja jeg skjekket om de varene var på lager via siden deres, men hvor pålitelig den infoen er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"? Nei. Dette er lureri. Nei, dette stemmer: § 2. Unntak fra lovens virkeområde Loven gjelder ikke for: b) salg utenfor fast utsalgssted når den samlede kontraktssummen inkludert frakt- og tilleggskostnader som forbrukeren skal betale er under kr 300 Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 I morgen er det en uke siden bestilling.... Enda ikke hørt noe Sendte en mail på Onsdag formiddag og etterlyste ordrebekreftelse. Nå skal det være sagt at det har vært en del helligdager nå...Men, men... Bestillte nettopp noe fra USA, gikk 10 dager før det lå i posten hos meg, å jeg bor i Nord-Norge... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvis de ikke "vil" ha bestillinger; må dere på død og liv handle der? Lenke til kommentar
spurv Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 En kompis har handla der, og han fikk heller ikke noe orderebekreftelse.. Men fikk varene (etter en stund 1-2uker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg