Gå til innhold

Netconnection konkurs?

Anbefalte innlegg

Har bestillt varer for 3. gang hos netconnection nå, og har ikke motatt ordrebekreftelse noen av gangene. Er de konkurs eller noe siden de ikke svarer på e-mail heller? Noen andre som sliter med å bestille varer derfra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at de har hatt folk der på lørdag, søndag eller mandag. Dumt spørsmål, men har du prøvd å bestille 3 ganger i løpet av disse dagene..?

Nei, har holdt på i bestille i over en måned nå. Har lagt inn samme bestillingen 3 ganger i løpet av perioden for å være sikker på at de fikk bestillingen. Ingen andre som selger blackice radiatorer.. :(

Lenke til kommentar
Har du prøvd å slå på tråden da? Er en skikkelig dårlig tittel på denne posten din.

des,OUT!

Ja, var gjerne litt "harsk". Blir bare frustrert når en ikke tar kontakt, og ikke svarer når de blir kontakta heller..

Lenke til kommentar
Gir netconnection automatisk ordrebekreftelse pr. mail?

Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"?

Veel... jeg har ikke sett noe slikt på andre web shoper. Men det kan jo bare hende at de andre "yter litt ekstra service" ;)

Lenke til kommentar
Hmm pussig, jeg har nettop motatt varer derfra , fikk den 4-5 dager etter at jeg bestilte. Har du skjekket at det du bestilte var på lager?

Ja jeg skjekket om de varene var på lager via siden deres, men hvor pålitelig den infoen er vet jeg ikke. :confused:

Lenke til kommentar
Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"?

Nei. Dette er lureri.

Nei, dette stemmer:

§ 2. Unntak fra lovens virkeområde

Loven gjelder ikke for:

b) salg utenfor fast utsalgssted når den samlede kontraktssummen inkludert frakt- og tilleggskostnader som forbrukeren skal betale er under kr 300

Lenke til kommentar

I morgen er det en uke siden bestilling.... Enda ikke hørt noe :thumbs:

Sendte en mail på Onsdag formiddag og etterlyste ordrebekreftelse.

Nå skal det være sagt at det har vært en del helligdager nå...Men, men...

Bestillte nettopp noe fra USA, gikk 10 dager før det lå i posten hos meg, å jeg bor i Nord-Norge... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...