b-real Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 http://www.arniesairsoft.co.uk/news/may04/peq2/04050501.avi 6.5 mb med video Kulen blir ffs delt i 2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 God damn! Det derre er ikke noe vanlig katana heller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 er ikke så rart, de flese kuler er laget av bly, eller bly med kobber mantel. en katana kan ha opp mot 7 forskjellige metal legeringer, som alle vet så er stål mye hardere en bly, derfor blir kula delt Lenke til kommentar
synsing Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg driver med skyting. Noen i klubben hadde hengt opp ballonger med vann i, og skutt på dem. Kulene hadde blitt most til tynne flak når de traff ballongene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Kanskje det var en softgun. ^^ Lenke til kommentar
synsing Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hmmm.. vet ikke hvordan det har seg, har vel noe med farten på kulene og gjøre. Vann er egentlig ikke særlig "mykt" . Det var kaliber .22. Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg ville likt å se noen av de prøve å ta ei kule på direkten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hmmm.. vet ikke hvordan det har seg, har vel noe med farten på kulene og gjøre.Vann er egentlig ikke særlig "mykt" . Det var kaliber .22. så mer ut som en 9mm eller 40S&W Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hadde likt å sett det der med høyhastighetskamera. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 God damn! Det derre er ikke noe vanlig katana heller. Det var ikke så sykt da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Jeg driver med skyting. Noen i klubben hadde hengt opp ballonger med vann i, og skutt på dem. Kulene hadde blitt most til tynne flak når de traff ballongene. Tja...vi drev og skjøt med 9mm glock mot mål der det var en sandvegg i bakgrunnen og vi plukket mange kuler som var nesten helt fine. Dette var med forsvarets ammo da. Edit: Forresten men eg har skutt med luftgæveret i badakaret fullt i vann og kulene var helt fine. Utgangs hastigheten på luftgæveret mitt er samme utgangs hastigheten på glock. Endret 17. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Avhengig av hvilken type ammo du bruker da. JHP eller FMJ. JHP penetrerer ikke objektet på samme måte som FMJ. JHP = Jacketed hollow point elns FMJ = Full metal jacket (disse er designet for å penetrere og gå rett igjennom, imotsetning til JHP som nærmest eksploderer når det treffer målet). Endret 17. mai 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Forresten nå som vi snakker om kuler og penetrering...her er noen kule bilder. http://www.rit.edu/~andpph/exhibit-3.html Lenke til kommentar
GSM Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Kjøt på en gammel kjøle rille. Kulen ble delt i mange tynne skiver Skøt med en pinglete luftpistol så den filmen var ikke sååååå syk Edit: Fete bilder der Snowdog!! Likte dette Endret 17. mai 2004 av GSM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå