lillo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg er akkurat i ferd med å bestille et Sony HC40 kamera og Microsoft Flight Simulator 2004 fra Best Buy. Er det noen som har noen spesielle negative erfaringer med denne nettbutikken? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Dette blir et ufullstendig svar i påvente av "ordentlige" svar fra de som faktisk har kjøpt fra nettbutikken: Jeg har handlet fra deres vanlige utsalg i USA, flere ganger. Dette er 100% skikkelige butikker. Spørsmål jeg har mailet dem har blitt besvart kjapt og skikkelig. Om web-butikken holder samme standard? Kan ikke svare skikkelig på det, men jeg hadde ikke vært engstelig for å kjøpe noe derfra ut fra min kjennskap til seriøsiteten til de ordinære utsalgene deres. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ja, for du mente bestbuy.com og ikke bestbuy.no, ikke sant? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hehe. det er forskjell på bestbuy.com og best-buy.com . Best-buy.com har ingen tilknutning til BestBuy butikkene i USA(glimrende butikkkjede ) såvidt jeg vet. Ellers kunne Norske butikker ha mye å lære av BestBuy butikkene når det gjelder kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå