Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg holder på med siste level på Painkiller nå (tror jeg) Skal kverke Lucifer... Når jeg har drept 64 fiender får jeg se Lucifer (i demon mode) Jeg fyrer løs, men ingen ting skjer! Han blir jo ikke skadet! Han har i hvertfall ikke noe Health-O-Meter! Trenger hjelp ass! Surt hvis jeg skal komme til Lucifer og ikke noe lenger!!! Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Svaret du leter etter finner du nok på siden jeg har postet link til under. http://www.painkillerhell.com/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Der står det forklart med screens! GL HF Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Ahh! endelig! takk for alle svar!!! Der fikk den jævelen!!! Tråden kan bare stenges nå! Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nei, den må jo ikke stenges. Akkurat nå fant jo jeg ogå løsning på mitt prob takket være dene tråden Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Øh.. glem det. jeg tenkte på slettes elsn. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Slutten var dårlig...han selv ble jo drept av mange monster. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Du må vinne på det vanskeligste for å få en annen slutt ..syntes den første slutten er kul også jeg. Han dreit å møkkakjerringa si, hu var det bare pes med likevel. "This is a good death" ~Last Samurai Endret 12. juni 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hmm...på det vanskeligste, er det sååå vanskelig? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Det er og finne alle tinga for tarrot cards som er vanskelig, ikke og ta den på det vanskeligeste:) Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor kan jeg lese om de forskjellige endingene på spillet? Eller kan noen PM'e svarene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå