OlaML Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Fra min ordreside på Flexi-Data : MSI K8N NEO Platinum Edition S754nForce3 250GB,SATA,Dual-GbLAN,ATX,Raid Kommer inn 17.05.04 w00t! Står nå oppført som "Bestillingsvare" istedenfor "Ubekreftet [dato]" i varelisten. Håper det stemmer, kan bli en fin uke. Noen andre webshops med tilsvarende? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16847 Komplett får det inn 22 mai står det...... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar
jossy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hmm Jeg vil også ha det...skal kjøpe en data med socket 754 og nForce3 250 (orker ikke å vente på at socket 939 skal bli billig) Men jeg liker IKKE MSI! hater det..... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Jeg har for tiden et MSI K8T Neo FSR som er ødelagt, og skal inn igjen til Komplett. Komplett sier jeg mest sannsynlig får ett nytt kort, så jeg spurte dem om jeg kunne få MSI K8N Neo Platinum istedenfor, hvis jeg betalte mellomlegget (929,- til 1245,-) og muligens litt ekstra. Så jeg håper EDIT: @jossy: Dette kortet har jo kommet meget godt ut i alle tester da, mener jeg. (Correct me if i'm wrong) Hvorfor liker du ikke MSI? Endret 17. mai 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg tror MSI er offer for noe ganske vanlig i data-verdenen, generell avsmak pga enkelte dårlige produkter, serier, rykter etc. Har hørt mange dårlige erfaringer med MSI, men når det er et så stort konsern som det er, samt at det er et "sjangs nummer to" chipset så tror jeg det er et trygt valg. Store ting som spiller inn for en "relaxed" hardware person som meg, er pris (helt greit) men aller mest tilgjengelighet. nforce 3 250 symobliserer et "endelig helt riktig" vendepunkt i A64 utviklingen og har vært fyrtårnet for mange relaxed-mennesker som har tilbrakt et par mnd på gjerdet. (Blir man bannet for overbruk av metaforer?) Det resulterer i en opphopning og en bølge av nye kjøpere og den som putter et godt produkt på markedet først får pengene. Enkelt og greit. Si hva du vil om kapitalismen men den har en tendens til å passe fint inn med egoismen. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg liker bare ikke MSI fordi jeg har dårlige erfaringer med det. Men burde jeg kjøpe dette?? Noen som har det? Noen som har en test eller noe? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jeg liker bare ikke MSI fordi jeg har dårlige erfaringer med det. Men burde jeg kjøpe dette?? Noen som har det? Noen som har en test eller noe? Anandtech har testet det. http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=2036 Endret 18. mai 2004 av b0nna Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg tror MSI er offer for noe ganske vanlig i data-verdenen, generell avsmak pga enkelte dårlige produkter, serier, rykter etc. Har hørt mange dårlige erfaringer med MSI, men når det er et så stort konsern som det er, samt at det er et "sjangs nummer to" chipset så tror jeg det er et trygt valg. Store ting som spiller inn for en "relaxed" hardware person som meg, er pris (helt greit) men aller mest tilgjengelighet. nforce 3 250 symobliserer et "endelig helt riktig" vendepunkt i A64 utviklingen og har vært fyrtårnet for mange relaxed-mennesker som har tilbrakt et par mnd på gjerdet. (Blir man bannet for overbruk av metaforer?) Det resulterer i en opphopning og en bølge av nye kjøpere og den som putter et godt produkt på markedet først får pengene. Enkelt og greit. Si hva du vil om kapitalismen men den har en tendens til å passe fint inn med egoismen. Der beskrev du tankegangen min Har selv bestilt EPoX EP-8KDA3+ (se profil). Har selv ikke hørt så mye god-ord om MSI produkter. Har en venn med et dårlig hovedkort. Kanskje dette kortet er noe å satse på, men jeg vil ikke finne det ut. Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har selv bestilt det via Komplett.. Kom skattepenger, kom! Blei veldig imponert over de gode omtalene kortet har fått. Selv har jeg alltid hatt Abit kort. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hmmm. Det der MSI kortet ser jo ut til å være knallbra når det gjelder "price/value/performance". Koster jo nesten 500kr mindre enn Epox kortet og har ingen mindre features såvidt jeg kan se. Tvertimot, Epox kortet mangler Firewire i forhold til MSI. Gigabyte kortet har heller ingen features som kan forsvare en såpass høy prisforskjell. (Tror det kostet ca. 1900,-! hos netshop.no) Lenke til kommentar
jossy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hmmm. Det der MSI kortet ser jo ut til å være knallbra når det gjelder "price/value/performance". Koster jo nesten 500kr mindre enn Epox kortet og har ingen mindre features såvidt jeg kan se. Tvertimot, Epox kortet mangler Firewire i forhold til MSI. Gigabyte kortet har heller ingen features som kan forsvare en såpass høy prisforskjell. (Tror det kostet ca. 1900,-! hos netshop.no) Enig Jeg tror jeg skal gå for MSI sitt...for en gang skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå