ostenxx Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hvordan åpner jeg .dll -filer? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Steps to Use an Extension DLL There are following steps required to perform by a client to use an extension dll. 1. Copy your extension class's header file to your project directory. 2. Link your project to the lib file of your dll. 3. Include header file of your class in your project's stdafx.h or cpp file. 4. Create Object of the class and call its member functions. See how to create an extension dll in third part of this tutorial for more details. Steps to Use a Regular DLL 1. Link to the Library. Copy your lib file to your test project directory. Or if you don't want to copy the lib file then enter your lib file with the path in Object/library modules text box. 2. Import functions. Import functions using __declspec. Write this code in the beginning of your cpp file. extern "C" __declspec(dllimport) long AddTwoNumbers( long val1, long val2); extern "C" __declspec(dllimport) long MultiplyTwoNumbers( long val1, long val2); 3. Call Functions. Add these public members to your dialog's header class. int lSum = AddTwoNumbers( 12, 65 ); int lMultiplyRes = MultiplyTwoNumbers(12, 65) ; Edit: link http://www.mindcracker.com/mindcracker/c_c...l/dll_tut1l.asp Endret 17. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Kommer jo heelt an på hva slags dll-filer vi snakker om her da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Åpne den i notepad kan du også Definer "åpne". (Mente nok kjøre, men, men...) Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Har egentlig ikke peiling på hva jeg skal gjøre med den. Den dukker opp ved oppstart av en windows 98- maskin. Jeg får forespørsel om hvilket program jeg vil velge å åpne den i. Hvordan får jeg fjernet dette? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Sikkert noe dritt den har blitt infisert med . Hva er navnet på den dll fila da.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 skal sjekke navnet... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Finner ikke noe om denne fila , så den kan du trygt unregistrere . Antagelig noe som er fjernet/avinstallert som ligger igjen . Åpne ett msdos prompt vindu og skriv: regsvr32 /u C:\windows\system\F3RESTUV.DLL Rett opp stien til filen , med riktige data for der den ligger lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå