Thorsen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Gikk for Logitech z-2200. bestilte nettopp. håper på at disse funker da er veldig lei av headset nå nå skal huset vibrere og naboene, broren og foreldra skal bli sur. hehe, skal teste hvordan de reagerer takk for tipsene Shade Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Hei dette logitech z-2200 er jo bare helt gull! skikkelig brae saker. spiller jo dritt høyt og lyden er jo dritt bra Er skikkelig fornøyd med dette kjøpet. alle som skal kjøpe høytalere... KJØP DET! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei dette logitech z-2200 er jo bare helt gull! skikkelig brae saker. spiller jo dritt høyt og lyden er jo dritt bra Er skikkelig fornøyd med dette kjøpet. alle som skal kjøpe høytalere... KJØP DET! Dritt bra da Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei dette logitech z-2200 er jo bare helt gull! skikkelig brae saker. spiller jo dritt høyt og lyden er jo dritt bra Er skikkelig fornøyd med dette kjøpet. alle som skal kjøpe høytalere... KJØP DET! Godt å høre at du ble fornøyd Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Husk at det bare låter bedre etterhvert, altså etterhvert som høyttalerne blir skikkelig innspilt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Husk at det bare låter bedre etterhvert, altså etterhvert som høyttalerne blir skikkelig innspilt. pent! virker som bassen henger litt etter. er dette normalt? =) Shade Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja, helt normalt egentlig. Når du har spilt med den i 20-100 timer ca. så vil du forhåpentligvis oppleve bassen som "fastere" Det er fordi opphenget og alt blir litt mykere, så elementet klarer å spille noe fortere. Du kan også eksprimentere litt med plasseringen. Nærmere vegg gir mer bass, inne i et hjørne får man mest bass osv. eneste som nytter er å høre hvordan det høres best ut. Dette har jo med smak og gjøre og.. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er ikke akkurat mitt felt dette men: Valg av høytalere kommer jo helt an på om du er en kresen bruker. Til mitt bruk så fungerer Creative sitt Inspire T5400 mer en bra nok. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119616&cks=PRL Dette kan plukkes for 735,- NOK hos komplett. Til den prisen du har satt er dette helt klart et greit alternativ etter min mening. -z00l- Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er ikke akkurat mitt felt dette men: Valg av høytalere kommer jo helt an på om du er en kresen bruker. Til mitt bruk så fungerer Creative sitt Inspire T5400 mer en bra nok. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119616&cks=PRL Dette kan plukkes for 735,- NOK hos komplett. Til den prisen du har satt er dette helt klart et greit alternativ etter min mening. -z00l- Litt sent han har allerede kjøpt høytalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå