Gå til innhold

nye høytalere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere forslag? vil ha noe med bra lyd :) dette 3.1 eller hva det var så bra ut. men gir ikke 5.1 bedre lyd? :)

 

Shade

Spørs veldig på ka du bruker det til.

 

5.1 sett til 1000 kr er vanligvis av den "billige typen", om du skjønner. Du vil få vanvittig masse bedre lyd utav et godt 2.1 system istede for et dårlig 5.1 system.

 

Sjøl har eg dette settet, og er strålande fornøyd. Superduper lyd - skarp og fin, alt du har behov for av bass, og du kan få det til å spille meir enn høgt nok for vanlig PC bruk uten at det går ut over lydkvaliteten. Anbefalast på det sterkaste, du vil _ikkje_ angre, iallefall ikkje om du er glad i musikk :)

 

Litt tester av settet finner du under:

Ser bra ut gjør det også, synest eg :)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Skal brukes mest til musikk, en del spilling :) det derre altec så fett ut ja :D

Da får du superduper lyd, spesielt i forhold til 4.1, 5.1 eller 7.1 systemer til ca samme pris. Har hørt litt forskjellige 4.1 systemer til rundt 1300, og ingen av dei har lyd som engang kan måle seg med dette :)

 

Om du går for det; post di meining om anlegget her i tråden når du har testa det - du vil _garantert_ få positive opplevelser. (spesielt om du har configa equalizer i lydkort-driveren til passande stillinger, f eks "Max Treble and bass" ;) )

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Okey :) hva er det som er best av Altec og Logitech Z-2200, hvem er best i forhold til pris? hva burde jeg kjøpe? er lei av å høre på musikk over headset nå! hehehe

 

Shade(snart ny eier av altec høytalere eller logitech z-2200) :cool:

Jeg vil anbefale Logitech Z-2200, mest fordi jeg har hørt dette selv og vet det er bra. Siden jeg ikke har hørt Altec er det vanskelig for meg å si noe om det.

Lenke til kommentar

gå for logitech z-2200, jeg har det og er stor fornøyd ;) spiller pent med mye bass og klar lyd for og være pc høytalere. det kan spille ganske høyt også ;) spiller du høyt nokk, og har bass knappen på 50% så rister ting rundt deg ;) noe som ikke er dårlig for et par med "pcspeakere" :p skal du ha 5.1 så tror jeg du må ut med rundt 3k for og få høytalere som spiller like bra som z-2200 :) ANNBEFALES :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...