rvenes Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hei. Eg kjøpte LG dvd brennern som var på tilbud på Komplett. Kjøpte også Thats Write 4x dvd-r (minus) plater. Det gjikk bra i starten og brenne, men etter ei stund så fikk eg denne feilmeldingen. Platnene blei ikkje øydelagde, for vis eg trykka på prøv på nytt mange nok ganger så gjikk den vidre, av og til måtte eg ta dvd'n ut og inn og av og til kanskje brenne på 2.4x så virka dei som bare det. Men litt irriterenes er det at denne meldingen kjem opp. Samme feil skjer i Nero og dvdshrink, så derfor bruker eg dvddecryptor der eg kan trykke prøv på nytt. Så da lurer eg på om det er dvd platene eller brennern det er noke gale med? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Helt klart platene da That's write DVD-R er møkk. Hadde du kjøpt DVD+R versjonen hadde du spart deg mye problemer da de er MYE bedre! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Så du meiner det er minus platene som er problemet? Planen var og kjøpe + plater, men dei er ikkje på lager. Platene er brent opp ( i brennern ) 1 årtlig feilbrent (Nero / pc'n hang seg) Noken andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har selv en LG brenner kjøpt på komplett, og fant ut at eneste DVD-R plater som får max hastighet (4x) og som fungerer uten feil på brenneren er Verbatim plater. Alt annet er noe herk på den brenneren. Du tror kanskje du har brent en plate uten feil, men vent til du skal hente ut dataene fra plata igjen, bare feil i 99,9% av tilfellene. Anbefaler NEC eller andre brennere, hvis du skal brenne DVD-R plater uten store problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå