Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg skal ha, socket 754 eller 939. Hva mener dere at jeg burde kjøpe? Jeg skal ha data i juni, og socket 939 er vel ikke billig da? Jeg gidder ikke å vente lengre enn litt uti juni. Er det noen vits i å kjøpe 64-bits systemet? Det yter jo ikke så mye på 32-bits systemets programware. Og når 64-bits systemets programware kommer så er vel pc-en dårlig uansett? Hva burde jeg velge? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
64bits er ikke noe must nå. men de er jo litt mer fremtidsrettet.

hvor lenge har du tenkt å ha den nye pcen da?

Tja...3 år... :D

neida...må jo oppgradere i blant men alikevel! jeg vil ikke ha kjøpe en socket 754 data og så senere så er det helt dritt :cry:

Lenke til kommentar
Det er ikke helt dritt, socket a er da ikke så nytt, men det fungerer fint fortsatt. Socket 754 fungerer helt fint, nå med nye brikkesett osv. Så om du har veldig lyst på pc, og det nå, så ville jeg kjøpt 754 med nForce3 250GB

Men vil dette være smart? Vil det blir en pc som varer lenge?

Lenke til kommentar
Den varer lenge den ja, hvis man tenker på hva folk sitter på nå for eksempel. Er ikke noe problem det. Det er ikke PANG så finnes verken socket 754 eller AGP lengre... :)

:yes: bra :yes:

noen andre som er uenige?? :ermm:

Lenke til kommentar
ARRGH! Hvor lenge har vi hatt folk som har sagt "burde vente" nå?

Ikke vent så lenge, det er jo faen ikke snakk om et knips med fingeren så funker ikke gammel teknologi lengre, herre min hatt. (vi lar jesus få fred her)

:yes: enig...jeg tar socket 754

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...