Gå til innhold

k700 skal kjøpes

Anbefalte innlegg

jeg syns ikke det gjør så mye at den ikke har minnekort, den har mer enn nok minne for de funksjonene som er der, kamera, themes, spill,bakgrunner, toner osv. mp3 spiller er bedre å ha i tilleg syns jeg.. men at muligheten er der er jo fint.. vil man ha minnekort kan man feks kjøpe motorola e398 med lik skjerm, stereo høytalere osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bestilte fra komplett jeg, så er vel fornøyd. :yes: men pcutstyr har som sagt ikke lov til å gjøre det. de har godkjent orderen og vi har fått bekreftet, da kan de ikke gå inn å forandre den prisen når den allerede er bekreftet. så er bare å kjefte å klage. de har gjort en feil, de som må betale for det. ikke de som har bestilt.

Lenke til kommentar
bestilte fra komplett jeg, så er vel fornøyd. :yes: men pcutstyr har som sagt ikke lov til å gjøre det. de har godkjent orderen og vi har fått bekreftet, da kan de ikke gå inn å forandre den prisen når den allerede er bekreftet. så er bare å kjefte å klage. de har gjort en feil, de som må betale for det. ikke de som har bestilt.

Pappa skal få ta en telefon for meg :love: .. Har sendt en mail til forbrukerportalen.no og lurer på om de vet rettighetene mine i denne saken, om de sier at jeg har krav på den prisen, har jeg en Ordrebekreftelse + en mail fra forbrukerportalen.no og vise pcutstyr!

Lenke til kommentar

Jeg har nå sendt en mail til pcutstyr der jeg blant annet sier at de burde gjøre som komplett og opptre litt mer seriøst.. ( selvom pcutstyr`s rettningslinjer sier at de kan endre ordrene ) :nei::nei: Angrer på at jeg ikke valgte komplett!

Lenke til kommentar

syns uansett at det er helt feil av dem å endre prisen på en ordre når de har bekreftet kjøpet. selv om de har retningslinjer som sier at det kan. syns det får dem til å vikre mindre troverdig, og de kommer nok til å få et dårlig rykte om de ikke gjør noe.

Lenke til kommentar
syns uansett at det er helt feil av dem å endre prisen på en ordre når de har bekreftet kjøpet. selv om de har retningslinjer som sier at det kan. syns det får dem til å vikre mindre troverdig, og de kommer nok til å få et dårlig rykte om de ikke gjør noe.

Jeg har aldri sendt en så lang klagemail for og si det sånn :roll:

Lenke til kommentar
Tror du de legger ut telefoner som ikke har kommet der enda?!?!

Nei, derfor jeg anbefaler deg å sende dem mail.

Men, veldig vanskelig for oss forum-brukere å svare på det, i og med at alt vi kan forholde oss til er listen på den siden, hvor det ikke står at K700 støttes.

Lenke til kommentar

NOEN SOM HAR SVART PÅ MARKEDSUNDERSØKELSEN FREA PCUTSTYR?

Her er mine svar:

>

>1.

>Hvor har du hørt om oss? Spesifiser gjerne hvor og ikke kun; Internett.

Valgte dere pga at dere hadde en fin pris på en mobil(K700) eg bestilte. Tenkte ikke på, å ta litt research vedrørende deres nettbutikk. Angrer på dette den dag i dag. Dvs eg valgte dere som sagt pga at dere hadde telefonen litt billigere enn komplett.no, som har innrømt en feil de har gjort og jort noe med det i etter tid! behandla kunden fint. Det lønner seg det..

>

>2.

>Er du fornøyd med pcutstyr.no som din nettbutikk?

Eg føler eg ikke kan stole på dere!inntil det motsatte er bevist..

>

>3.

>Vil du handle av oss igjen? Utdyp gjerne ditt svar.

Visst saken vert ordna opp igjen, så vil eg handle hos dere igjen,ikke uten.

>

>4.

>På hvilken måte kan vi bli bedre, kom gjerne med noen "frie" kommentarer

>her.

Begynn å prøv på å få kunden til å stole på dere!

Lenke til kommentar
dere kan jo tippe på hvilken snitt-karakter jeg hadde på skolen.. :roll:

orker ikke blande meg inn i en stor diskusjon nå, men din siste kommentar syntes jeg ble for tåpelig.

Hva f... har dine karakterer på skolen med dette å gjøre? Det at du er flink til å jobbe med ettellerannet på skolen har ingen ting med din evne til å forstå hvordan et marked fungerer, og slikt.

jeg er fullt klar over at det var en tåpelig kommentar, men jeg var så jævla lei av at de sa at jeg ikke visste bedre osv..

Lenke til kommentar

From : Alexander Tvete <[email protected]>

Sent : Wednesday, May 26, 2004 12:33:54 PM

To : <[email protected]>

Subject : Markedsundersøkelse fra pcutstyr.no (05a1)

| | Junk E-Mail | Inbox

Hei!

Du er en av våre kunder som tilfeldig er valgt ut og vi håper du kan hjelpe

oss med noen tilbakemeldinger vedr pcutstyr.no

Svarene vi får inn skal hjelpe oss i pcutstyr.no til å bli bedre!

Vi håper at du tar deg tid til å svare på disse fire spørsmålene.

1.

Hvor har du hørt om oss? Spesifiser gjerne hvor og ikke kun; Internett.

2.

Er du fornøyd med pcutstyr.no som din nettbutikk?

3.

Vil du handle av oss igjen? Utdyp gjerne ditt svar.

4.

På hvilken måte kan vi bli bedre, kom gjerne med noen "frie" kommentarer

her.

Alle som svarer er med i trekningen av en hyggelig overraskelse.

Med vennlig hilsen

pcutstyr.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Her er det en post om det...tråden er så j***** lang.

Skrive mail og spørre om noe sånt er bare tull, de vil aldrig bekrefte noe som helst, hvis det ikke er offsiellt.

herregud! :roll:

de har jo allerede lagt ut informasjon på siden sin.

dvs at om de endrer lagringkapasiteten så vil de offentligjøre det nå uansett.

telefonen kommer om litt under en måned, og kjøps-informasjon bør være klar nå!

derfor virker det lite sannsynelig at SE skal utvide minnet, men som sagt har jeg sendt mail. venter på svar.

Er det noen som har fallt i møkkakjelleren så må det være deg... LOL

(ikke vær redd, jeg har vært der før selv) ;)

Ikke at det var noe overraselse at du skulle gjøre det siden jeg hadde informasjonen om minneutvidelsen lenge før den ble et rykte på esato.com.

Der ser du at dine karaktere ikke har noe med hvor rett eller galt du har ang. dette punktet. Når du har jobbet i 5-10 år så begynner du å se litt mer nyansert på forskjellige ting.

Tok litt tid før jeg fikk svart deg siden jeg ble sperret ute av et null.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...