Stringer Bell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hundrede innlegg på denne posten Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Syns at alle dere som har bestilt hos pcutstyr kan henvise til det komplett har gjort. og si at det pcutstyr gjør bare gir dem dårlig rykter. og misfornøyde kunder. Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) K700 er nå på markedet i Dubai og de første har allerede mottatt sine telefoner. Med mindre telefonen blir utsolgt(fra levrandøren) før den kommer til Norge, så ser det ut som om at datoen 18. juni kan stemme bra. I Sverige skal den ut rundt den 8. juni. Legg merke til at den allerede har blitt utsolgt hos flere av butikkene i Dubai allerede, så dette er en telefon du kan måtte vente lenge på hvis du ikke får kjøpt en ved første levering til Norge. Mobile-Review Forum Endret 22. mai 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Woho! Har bestilt på komplett Satser på at det går i orden! Viss ikke får jeg vel mail i morgen, kommer tilbake med videre melding viss det skjer! Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 K700 er nå på markedet i Dubai og de første har allerede mottatt sine telefoner. Med mindre telefonen blir utsolgt(fra levrandøren) før den kommer til Norge, så ser det ut som om at datoen 18. juni kan stemme bra. I Sverige skal den ut rundt den 8. juni. Legg merke til at den allerede har blitt utsolgt hos flere av butikkene i Dubai allerede, så dette er en telefon du kan måtte vente lenge på hvis du ikke får kjøpt en ved første levering til Norge. Mobile-Review Forum Den har ikke kommet ut i dubai ennå....det er bare BS. Ikke tro alt du leser Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 k700 koster da 3995 på komplett . hvorfor sier dere at den koster 2.700? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 noen som har tenkt å vente på f700? foreløpig er den bare et rykte.. Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 k700 koster da 3995 på komplett . hvorfor sier dere at den koster 2.700? i noen timer her om dagen, så kostet k700 rundt 2800 hos 3 nettbutikker. pga feilprising eller noe i den durren. tror de fikk feil inn pris av leverandøren som gjorde at k700 var så billig. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 k700 koster da 3995 på komplett . hvorfor sier dere at den koster 2.700? komplett.no gjorde en feil. de la ut innkjøpsprisen istedet for salgsprisen. men den feilen rettet de opp ganske raskt. de som bestilte k700 når den kostet 2700,- vil få telefonen for innkjøpsprisen.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 k700 koster da 3995 på komplett . hvorfor sier dere at den koster 2.700? komplett.no gjorde en feil. de la ut innkjøpsprisen istedet for salgsprisen. men den feilen rettet de opp ganske raskt. de som bestilte k700 når den kostet 2700,- vil få telefonen for innkjøpsprisen.. Noe som jeg synes er ganske stygt *vil ha selv* hehe... Men jeg tror uansett at prisen kommer til å falle litt til før telefonen lanseres Og som det ble sagt før, F700 er et rykte og det er ingenting som bekrefter at denne virkelig kommer ut... Lenke til kommentar
panybs Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jeg som hadde tenkt å gå bort ifra komplett på grunn av leveringstider osv. men nå som de gjør detta er jeg ikke negativ mot de lengre hvertfall Lenke til kommentar
anonymlefdalalna Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hyggelig at det er så mange som legger igjen penger på lefdal. En liten opplysning til de som har store planer om å kjøpe k700 og få prisgaranti,lefdal kommer til å selge den til en rundt 3900-4000 kr(u/abo), så det blir ikke så mye å hente. Forøvrig, dato 18 juni er en ubekreftet dato fra grosist. Det finnes ingen bekreftet leveringsdato på mobiler generelt pga, spesielt software feil og lignende. Telefonen kommer ut når s.e har godkjent det partiet som sendes ut. Dette pga ny og streng kjøpslov. fakta er at alle disse nettbutikkene har disse tlf i rest og kan i teorien få de imorgen, eller om 2 måneder. ingen vet. et eksempel er sx1 som ble utsatt ett år. Mitt tips er om dere skal ha den så billig(og feilfri) som mulig, vent en måned etter slipp og kjøp den da, kommer sikkert til å falle en 500 i pris og med en mer stabil sw. Lenke til kommentar
Reac2r Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jeg har bestillt 2 stk K700. En til meg og en til dama. Den en ble bestilt hos Pcutstyr og den andre hos Komplett. Grunnen har med kjøp til firma osv, derfor fra 2 forskjellige. Pcutstyr sier i en mail at prisen ikke gjelder og komplett har ikke kommet med noe. Får jeg ikke telefon en hos pcutstyr kommer jeg til å gå videre med saken. Enten til forbrukerkontoret, forbruket-rådet eller TV2 Endret 24. mai 2004 av Reac2r Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 k700 koster da 3995 på komplett . hvorfor sier dere at den koster 2.700? komplett.no gjorde en feil. de la ut innkjøpsprisen istedet for salgsprisen. men den feilen rettet de opp ganske raskt. de som bestilte k700 når den kostet 2700,- vil få telefonen for innkjøpsprisen.. Noe som jeg synes er ganske stygt *vil ha selv* hehe... Men jeg tror uansett at prisen kommer til å falle litt til før telefonen lanseres Og som det ble sagt før, F700 er et rykte og det er ingenting som bekrefter at denne virkelig kommer ut... jeg har snakket med SE. de vil hverken bekrefte eller avkrefte at f700 kommer. Lenke til kommentar
Sure Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Prisen på K700 er vel neppe en feilprising men en pris etter innteressen på markedet. de tenker vel at de må begynne på en pris av 3800.- å så senke den til normalpris ca. 2800.- etter en lengere periode, da markedet har overbetalt lenge for den Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Eg har bestilt 2 stk K700 hos PCutstyr.no til 2714 kr. Har enda ikkje fått noen mail og når eg logger på ordren min står det forsatt ca 5500 kr total! Er det bare mindre tall som har fått beskjed? Viss eg får beskjed om at prisen ikkje gjaldt, så vil eg gjøre alt for å få den til den riktige prisen. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 pcutstyr.no må selv være ansvarlig for at de la ut innkjøpspris istedet for salgspris. dette er hentet fra pcutstyr sin hjemmeside: priser og levering Alle priser er oppgitt ink mva, eks frakt så sant at annet ikke er spesielt nevnt. Vi tar forbehold om prisendringer, utsolgte varer og feil (i trykt medie, feil i nettbutikk eller annen feil) uten ytterligere varsel. Ordre som allerede er lagt vil bli effektuert til avtalt pris så sant ikke annen beskjed blir gitt. Prisene er oppgitt i norske kroner (NOK) komplett har innrømmet tabben: "Vi tar også forbehold om prisendring. Grunnen til den lave prisen i 1. omgang var at det var den prisen vi fikk oppgitt før den ble lagt ut på nett. Men heldigvis fikk vi forandret prisen før alt for mange fikk bestilt den." Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har mailet litt fram og tilbake med PCutstyr i helga, og i dag gikk de med på å selge telefonen til meg for innkjøpspris=2957,59 NOK. Hvis dere andre også ber om dette vil de sikkert gå med på det. Jeg synes dette er en god løsning, for på denne måten vil butikken verken tape eller tjene noe på kjøpet. Lenke til kommentar
adale Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hei, kan du oppginavn eller epostadresse til meg?jeg har også blitt utsatt for det samme og vil henvise til deg. Eposten min er [email protected]. hilsen Atle Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Fant nå ut at innkjøpsprisen er uten mva. så derfor kommer telefonen fremdeles på 3840 kr med frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå