scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ? De tar noen forhåndsregler, men det gjelder kun bare frem til ordren blir godkjent hos de som sjekker den. Etter det er jeg ganske sikker på at de ikke kan gjøre noe! min er godkjent.. *lettet* Ordrestatusen min står fortsatt på 2800.- Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ? De tar noen forhåndsregler, men det gjelder kun bare frem til ordren blir godkjent hos de som sjekker den. Etter det er jeg ganske sikker på at de ikke kan gjøre noe! min er godkjent.. *lettet* Ordrestatusen min står fortsatt på 2800.- Det er jo egentlig utrolig at de har solgt K700 med frakt(2880,-), billigere en T630 uten frakt!(2890,-.) Noen får nok svi for dette, men det skal ikke bli oss! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ? De tar noen forhåndsregler, men det gjelder kun bare frem til ordren blir godkjent hos de som sjekker den. Etter det er jeg ganske sikker på at de ikke kan gjøre noe! min er godkjent.. *lettet* Ordrestatusen min står fortsatt på 2800.- Det er jo egentlig utrolig at de har solgt K700 med frakt(2880,-), billigere en T630 uten frakt!(2890,-.) Noen får nok svi for dette, men det skal ikke bli oss! Hehe, er kjempe happy nå ass.. Det beste er, de har godkjent den og er sikkert pissd off siden de ikke kan endre godkjente ordre Lenke til kommentar
adale Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ja, jeg bestilte min i ettermiddag til den prisen. Må ha vært minutter før de øket prisen... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *Angre at jeg ikke skrev ut prisen og gikk til lefdal* Aner noen foresten hvor "fersk utskriften" må være for at man skal kunne bruke den prisgarantien? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 de må ha den inne på lageret for at du kan bruke prisgarantien, så du hadde nok ikke kunnet brukt prisgarantien siden ingen har den inne. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 neeeeei, jeg hadde tenkt å bestille den fordi den var så billig, men tenkte kan gjøre det i morgen.... at det går ann....jeg kunne ha spart masse penger....at det går ann az... at det går ann... Lenke til kommentar
panybs Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 når får dere k700'en ? gir dere tilbakemeldinger om det da ? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Åååå, den er lei ... Tenkte å bestille jeg og, bare sånn at jeg hadde gjort, om jeg skulle få lyst på den, men tenkte at jeg ikke skal ha den uansett... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 *le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt .. Hvorfor må jeg betale 10,- mer enn deg ifrakt!! Jeg bor i halden, byen de er i er fredrikstad Kan godt hende jeg må betale det du gjør, men jeg mener og huske det tallet.. sikkert feil.. Men anyway, du og jeg, vi sparte 1200,- vi Sparte ennå mer da jeg ikke skal ha den engang! Lenke til kommentar
Darriuss Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg bestilte k700 idag for bare 2890 !!!! Gleder meg skikkelig !! Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg var så heldig at jeg bestilte 3stk fra pcutstyr.no før de satt opp prisene så de kan ikke sette opp prisen så pcutstyr.no kan bare Lenke til kommentar
Darriuss Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nei de har ikke fjernet k700 fra websider. Prisen er bare blitt 1200 kr. høgere Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har også bestilt på PCutstyr. Ordren er godkjent til 2886 kr med frakt. Vet noen hva som følger med i pakken til K700? Lenke til kommentar
Darriuss Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg sendte email til pcutstyr.no men fikk ingen svar. Tror vi får ikke k700 til så billig pæng Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg sendte email til pcutstyr.no men fikk ingen svar. Tror vi får ikke k700 til såbillig pæng Det er helligdag idag så det er nok ikke så mange som jobber der tror jeg. Du får nok ikke svar før imorgen! I tillegg så var det ikke bare Pcutstyr.no som hadde priset K700 billig. Det samme hadde også Komplett.no, så det vil jo være rart om den var priset feil hos begge butikkene. Mamoz har visst også vært nede på 2865,- etter at prisene gikk opp igjen hos de andre to. Endret 20. mai 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Åååå, den er lei ... Tenkte å bestille jeg og, bare sånn at jeg hadde gjort, om jeg skulle få lyst på den, men tenkte at jeg ikke skal ha den uansett... Hva mente du å fortelle oss her? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Litt utpå kvelden Det jeg mente var: Jeg vurderte sterkt å bestille, siden prisen var så lav (og telefonen så bra...), bare for å ha gjort det, man kan alltids avbestille. Men så fant jeg igjen ut at denne telefonen er jeg ikke så glad i, at jeg driter i det. Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som vet hva som er i pakken? Har ikke funnet det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå