Gå til innhold

k700 skal kjøpes

Anbefalte innlegg

De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ?  :hmm:

De tar noen forhåndsregler, men det gjelder kun bare frem til ordren blir godkjent hos de som sjekker den. Etter det er jeg ganske sikker på at de ikke kan gjøre noe! :wee:

min er godkjent.. *lettet* Ordrestatusen min står fortsatt på 2800.- :wee::wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ?  :hmm:

De tar noen forhåndsregler, men det gjelder kun bare frem til ordren blir godkjent hos de som sjekker den. Etter det er jeg ganske sikker på at de ikke kan gjøre noe! :wee:

Det er jo egentlig utrolig at de har solgt K700 med frakt(2880,-), billigere en T630 uten frakt!(2890,-.) Noen får nok svi for dette, men det skal ikke bli oss! :w00t:

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig utrolig at de har solgt K700 med frakt(2880,-), billigere en T630 uten frakt!(2890,-.) Noen får nok svi for dette, men det skal ikke bli oss! :w00t:

Hehe, er kjempe happy nå ass.. Det beste er, de har godkjent den og er sikkert pissd off siden de ikke kan endre godkjente ordre ;)

Lenke til kommentar
*le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt ..  :devil:

Hvorfor må jeg betale 10,- mer enn deg ifrakt!! :thumbup::thumbs:;)

Jeg bor i halden, byen de er i er fredrikstad :p Kan godt hende jeg må betale det du gjør, men jeg mener og huske det tallet.. sikkert feil.. Men anyway, du og jeg, vi sparte 1200,- vi :D

Sparte ennå mer da jeg ikke skal ha den engang! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg sendte email til pcutstyr.no men fikk ingen svar. Tror vi får ikke k700 til så

billig pæng :(

Det er helligdag idag så det er nok ikke så mange som jobber der tror jeg. Du får nok ikke svar før imorgen!

I tillegg så var det ikke bare Pcutstyr.no som hadde priset K700 billig. Det samme hadde også Komplett.no, så det vil jo være rart om den var priset feil hos begge butikkene.

Mamoz har visst også vært nede på 2865,- etter at prisene gikk opp igjen hos de andre to.

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Litt utpå kvelden :p

Det jeg mente var:

Jeg vurderte sterkt å bestille, siden prisen var så lav (og telefonen så bra...), bare for å ha gjort det, man kan alltids avbestille. Men så fant jeg igjen ut at denne telefonen er jeg ikke så glad i, at jeg driter i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...