Gå til innhold

k700 skal kjøpes

Anbefalte innlegg

den kommer i juni/juli og kommer sikkert til å bli forsinket noen uker/måneder, men jeg tror jeg skal ha den eller nokia 7610.

Du har sakt i 2-3 poster at du SKAL ha 7610, når får du bestemt deg ? :dontgetit:

uansett, jeg tror på datoen, og vil gjerne fortsette og gjøre det.. For den telefonen må skaffes ;)

:D Har allerede lagt inn 2 stk. på forhåndsbestilling fra pcdeler.no. Så at prisen hadde falt kraftig der og på komplett.no... Mulig dette er en "flopp", men alikevel: Både jeg og dama skal ha hver vår...

Inntill da får jeg vel bare kose meg med denne Samsung E700'ern som jeg har nå.. Forsåvidt en grei telefon det også, da... Men...

Haarek67 :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått lenge å siklet på k700 og har vært nære på å bestille flere ganger. Når jeg så denne tråden i formiddag slo jeg raskt til på PCUtstyr sitt tilbud og det angrer jeg ikke på nå som jeg ser at Komplett har satt sin pris opp! Oppfordrer derfor flere som vil ha denne telefonen til å slå til på denne prisen, i tilfelle PCUtstyr også kommer til å sette opp prisen etterhvert. Tviler på den blir så mye billigere med det første i alle fall.

P.S: har muligheten til å kjøpe varen som feltpost, dvs momsfritt og regner med at jeg får min SE k700 uten abb for ca 2200kr. SWEET!!! :thumbup: Eneste haken er at den ikke kommer før midten av juni, eller juli med forsinkelser... :(

Lenke til kommentar

fikk svar fra Sony Ericssons nå, angående når den kommer:

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

Sony Ericsson K700 er planlagt lansert i løpet av inneværende kvartal, men vi

har dessverre ingen dato.

Prisene settes individuellt av forhandlere.

så jeg har en frykt for at MPX sin såkalte "bekreftede" dato (18. Juni) henger i en rimelig tynn tråd!

Lenke til kommentar
den kommer i juni/juli og kommer sikkert til å bli forsinket noen uker/måneder, men jeg tror jeg skal ha den eller nokia 7610.

Du har sakt i 2-3 poster at du SKAL ha 7610, når får du bestemt deg ? :dontgetit:

uansett, jeg tror på datoen, og vil gjerne fortsette og gjøre det.. For den telefonen må skaffes ;)

klarer ikke å bestemme meg... på pcutsryr er den jo så billig mens 7610 er ganske dyr.... jeg velger en av de når de kommer ut.... skjønner?

Nei det tror jeg ikke :nei:

Lenke til kommentar
*le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt ..  :devil:

Hvorfor må jeg betale 10,- mer enn deg ifrakt!! :thumbup::thumbs:;)

Jeg bor i halden, byen de er i er fredrikstad :p Kan godt hende jeg må betale det du gjør, men jeg mener og huske det tallet.. sikkert feil.. Men anyway, du og jeg, vi sparte 1200,- vi :D

Lenke til kommentar

Jeg bor i halden, byen de er i er fredrikstad :p Kan godt hende jeg må betale det du gjør, men jeg mener og huske det tallet.. sikkert feil.. Men anyway, du og jeg, vi sparte 1200,- vi :D

Jeg bor på Gjøvik så den tier'n er sikkert for den litt lengre veien! Rimelig dyr frakt og oppkrav på 169,-!! Jeg tror jeg allikevel var tidligere ute enn deg å bestille telefonen. Jeg sjekket e-posten min i dag tidlig kl. 05.20 før jeg skulle på jobb. Av en ren tilfeldighet sjekket jeg prisguiden på amobil og da gikk ikke det lange tida før en K700i til var bestilt. Avventer litt før jeg tar jubelen fullt ut, men jeg har god tid på meg til å avbestille den jeg hadde bestilt hos mshop.no. Er ihvertfall hoppenede glad pr.nå! :green::green::green:

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

Jeg bor på Gjøvik så den tier'n er sikkert for den litt lengre veien! Rimelig dyr frakt og oppkrav allikevel 169,-!! Jeg tror jeg allikevel var tidligere ute enn deg å bestille den. Jeg sjekket e-posten min i dag tidlig kl. 05.20 før jeg skulle på jobb. Av en ren tilfeldighet sjekket jeg prisguiden på amobil. Og da gikk ikke det lange tida før en K700i til var bestilt. Avventer litt før jeg tar jubelen fullt ut, men jeg har god tid på meg til å avbestille den jeg hadde bestilt hos mshop.no. Er ihvertfall hoppenede glad pr.nå! :green::green::green:

De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ? :hmm:

Lenke til kommentar
De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ? :hmm:

De tar noen forhåndsregler, men det gjelder kun bare frem til ordren blir godkjent hos de som sjekker den. Etter det er jeg ganske sikker på at de ikke kan gjøre noe! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...