haarek67 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 den kommer i juni/juli og kommer sikkert til å bli forsinket noen uker/måneder, men jeg tror jeg skal ha den eller nokia 7610. Du har sakt i 2-3 poster at du SKAL ha 7610, når får du bestemt deg ? uansett, jeg tror på datoen, og vil gjerne fortsette og gjøre det.. For den telefonen må skaffes Har allerede lagt inn 2 stk. på forhåndsbestilling fra pcdeler.no. Så at prisen hadde falt kraftig der og på komplett.no... Mulig dette er en "flopp", men alikevel: Både jeg og dama skal ha hver vår... Inntill da får jeg vel bare kose meg med denne Samsung E700'ern som jeg har nå.. Forsåvidt en grei telefon det også, da... Men... Haarek67 Lenke til kommentar
EAK Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvorfor venter dere heller ikke til de andre webshop'ene justere ned sine priser? K700 skal lenger ned enn komplett sin pris.... EAK Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvorfor venter dere heller ikke til de andre webshop'ene justere ned sine priser? K700 skal lenger ned enn komplett sin pris.... EAK hvordan vet du at prisene kommer til å bli mye lavere da? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ja etter en god stund, så blir de det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 JEg skal bestille litt senere fant jeg ut, skal dra til Kreta i natt Så jeg skal sjekke prisene om en uke Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tror dere den kommer ned i 2500 kr uten abb? Jeg vurderer k700 eller Cx65, og leste en plass her på forumet at Cx65 skal koste ca 2500 når den kommer. Hvis det er så liten/ingen prisforskjell velger jeg k700 Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Butikkene får K700 til 3 129,- i innkjøpspris fra importørene. Hvor mye de selger dem ut til kundene (oss)? Kan vi spekulere i! Lenke til kommentar
adale Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Komplett øket prisen ja... Nå er det bare PCUtstyr som er billig. Lenke til kommentar
Robo_Cop Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har gått lenge å siklet på k700 og har vært nære på å bestille flere ganger. Når jeg så denne tråden i formiddag slo jeg raskt til på PCUtstyr sitt tilbud og det angrer jeg ikke på nå som jeg ser at Komplett har satt sin pris opp! Oppfordrer derfor flere som vil ha denne telefonen til å slå til på denne prisen, i tilfelle PCUtstyr også kommer til å sette opp prisen etterhvert. Tviler på den blir så mye billigere med det første i alle fall. P.S: har muligheten til å kjøpe varen som feltpost, dvs momsfritt og regner med at jeg får min SE k700 uten abb for ca 2200kr. SWEET!!! Eneste haken er at den ikke kommer før midten av juni, eller juli med forsinkelser... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Komplett øket prisen ja... Nå er det bare PCUtstyr som er billig. Tingen er at Pcutstyr har lovet en forumbruker at prisen IKKE skal gå opp ? om jeg forstod det riktig! Har akkuratt bestilt telefonen på Pcutstyr.. Weee Endret 19. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 fikk svar fra Sony Ericssons nå, angående når den kommer: Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson K700 er planlagt lansert i løpet av inneværende kvartal, men vi har dessverre ingen dato. Prisene settes individuellt av forhandlere. så jeg har en frykt for at MPX sin såkalte "bekreftede" dato (18. Juni) henger i en rimelig tynn tråd! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 den kommer i juni/juli og kommer sikkert til å bli forsinket noen uker/måneder, men jeg tror jeg skal ha den eller nokia 7610. Du har sakt i 2-3 poster at du SKAL ha 7610, når får du bestemt deg ? uansett, jeg tror på datoen, og vil gjerne fortsette og gjøre det.. For den telefonen må skaffes klarer ikke å bestemme meg... på pcutsryr er den jo så billig mens 7610 er ganske dyr.... jeg velger en av de når de kommer ut.... skjønner? Nei det tror jeg ikke Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Komplett øket prisen ja... Nå er det bare PCUtstyr som er billig. Nix. Pcutstyr.no er jo også ganske kjappe med prisøkninger... hele 1200 kroner opp.... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt .. Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt .. Hvorfor må jeg betale 10,- mer enn deg ifrakt!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt .. Hvorfor må jeg betale 10,- mer enn deg ifrakt!! Jeg bor i halden, byen de er i er fredrikstad Kan godt hende jeg må betale det du gjør, men jeg mener og huske det tallet.. sikkert feil.. Men anyway, du og jeg, vi sparte 1200,- vi Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) *le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt .. Hvorfor må jeg betale 10,- mer enn deg ifrakt!! Jeg bor i halden, byen de er i er fredrikstad Kan godt hende jeg må betale det du gjør, men jeg mener og huske det tallet.. sikkert feil.. Men anyway, du og jeg, vi sparte 1200,- vi Jeg bor på Gjøvik så den tier'n er sikkert for den litt lengre veien! Rimelig dyr frakt og oppkrav på 169,-!! Jeg tror jeg allikevel var tidligere ute enn deg å bestille telefonen. Jeg sjekket e-posten min i dag tidlig kl. 05.20 før jeg skulle på jobb. Av en ren tilfeldighet sjekket jeg prisguiden på amobil og da gikk ikke det lange tida før en K700i til var bestilt. Avventer litt før jeg tar jubelen fullt ut, men jeg har god tid på meg til å avbestille den jeg hadde bestilt hos mshop.no. Er ihvertfall hoppenede glad pr.nå! Endret 19. mai 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *le ondt* på min ordre står det 2878,- inkl frakt .. Hvorfor må jeg betale 10,- mer enn deg ifrakt!! Jeg bor i halden, byen de er i er fredrikstad Kan godt hende jeg må betale det du gjør, men jeg mener og huske det tallet.. sikkert feil.. Men anyway, du og jeg, vi sparte 1200,- vi Jeg bor på Gjøvik så den tier'n er sikkert for den litt lengre veien! Rimelig dyr frakt og oppkrav allikevel 169,-!! Jeg tror jeg allikevel var tidligere ute enn deg å bestille den. Jeg sjekket e-posten min i dag tidlig kl. 05.20 før jeg skulle på jobb. Av en ren tilfeldighet sjekket jeg prisguiden på amobil. Og da gikk ikke det lange tida før en K700i til var bestilt. Avventer litt før jeg tar jubelen fullt ut, men jeg har god tid på meg til å avbestille den jeg hadde bestilt hos mshop.no. Er ihvertfall hoppenede glad pr.nå! De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ? Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 De kan jo ikke endre bestillingen ? Tenker på pris, om de går inn og legger på 1200,- så klikker det for meg, jeg har bestilt den telefonen for 2800,- ( har mail bevis ) .. kan de virkelig gjøre noe ? De tar noen forhåndsregler, men det gjelder kun bare frem til ordren blir godkjent hos de som sjekker den. Etter det er jeg ganske sikker på at de ikke kan gjøre noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå