_THX_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Men når kommer den? Jeg mener at jeg har hørt at den kommer 18. Juni eller no. Det hadde isåfall passa helt prima , Vel etter at 6600 gikk føyken, og jeg ikke gidder ha en like stor mobil igjen, samt at jeg ikke har behov for symbian, som jeg gikk lei av etter 1 uke, så skal k700 kjøpes! Noen andre som har tenkt til å kjøpe denne? noen synspunkter på dette? (De som fortsatt mener at symbian og mmc er et must trenger ikke svare ) Hilsen _THX_ btw, mpx har den bekreftet 18. Juni, men spm. er hvor pålitelig er den datoen? http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=178&g1=3...33&l=2&lantall= takker for svar og innvendinger Endret 17. mai 2004 av _THX_ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) den kommer i juni/juli og kommer sikkert til å bli forsinket noen uker/måneder, men jeg tror jeg skal ha den eller nokia 7610. Endret 17. mai 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Den kommer vell midt i sommer... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 den kommer i juni/juli og kommer sikkert til å bli forsinket noen uker/måneder, men jeg tror jeg skal ha den eller nokia 7610. Du har sakt i 2-3 poster at du SKAL ha 7610, når får du bestemt deg ? uansett, jeg tror på datoen, og vil gjerne fortsette og gjøre det.. For den telefonen må skaffes Lenke til kommentar
vgard Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg slenger meg på lasset jeg også. Ville egentlig kjøpe T630, men så ble jeg tipsa til å vente på k700. Får vi bare håpe at den ikke blir for forsinket. Gleder meg som en unge. Skal endelig bli kvitt Nokia 6800'en min. Noen som vil kjøpe? Tviler litt men.. Skal bli godt med en litt bedre telefon. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 K700 er bestilt! Det blir lenge å vente selv om den skulle komme 18. GLEDER MEG Lenke til kommentar
EAK Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Helt syk prisforskjell på k700 nå. Sjekk: https://prisguiden.no/produkt/17008 MPX selger for 4.199,- Komplett: 2.795. Er det noen som vet når Lefdal starter salget av k700? Her blir det mulig å gjøre et kupp på prisgarantien Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hey hey. Kanskje SE's spådommer om prisen kommer til å stemme likevel. 2700,- for K700 er jo en kjempepris! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hey hey. Kanskje SE's spådommer om prisen kommer til å stemme likevel. 2700,- for K700 er jo en kjempepris! JA, og visst Pcutstyr + komplett setter den OPP, så kommer det en HAU med klager.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Trykker man på "bestill" eller "kjøp" - og det står den prisen, så har man inngått en kontrakt om kjøp til den prisen. Om de senere hever prisen og påstår at du skal betale mer, så er det et brudd på den kontrakten. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Trykker man på "bestill" eller "kjøp" - og det står den prisen, så har man inngått en kontrakt om kjøp til den prisen. Om de senere hever prisen og påstår at du skal betale mer, så er det et brudd på den kontrakten. Jepp.. vurderer nesten og gjøre det! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 må se å få solgt min kjære lille SE T610, den er nesten helt ødelagt og jeg har forsikring på den (fra Elkjøp) så jeg får ny. Hva tror dere jeg får for en ny T610? nå jeg har solgt blir det nokk en K700 på meg ja Lenke til kommentar
Marihønå Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hmm.. 2700 er gode nyheter Hvor stor er sjangsen for at prisen blir satt opp på disse to butikkene? Den er vel ikke så veldig stor? Hvis sjangsen er liten frister det å teste ut lefdals prisgaranti ja Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hvis alt dette stemmer, så er 2795,- en svært god pris hos komplett.no.....! LØP OG KJØP! http://passagen.pricerunner.com/phones/mob.../201391/details Katshing Netsales AB, 3809 kr PhoneTech, 3880 kr Alfadigi, 3881 kr Djuice, 3949 kr Webhallen, 3995 kr EDIT: Komplett sier selv i sine betingelser at: Komplett endrer kontinuerlig prisene på produktene våre. Dette kan skyldes endringer i valutakurser eller nye priser fra produsentene. Prisendringer den ene eller andre veien påvirker ikke sendte bestillinger. Ikke lett å vite hvordan man skal tolke dette.... når man trykker "Kjøp" så skal man få varen til oppgitt pris. Man må kunne stole på at en godt innarbeidet nettbutikk har RIKTIGE priser på siden sin. Edit 2: pcutstyr.no kjører en litt annen policy tror jeg.. de sier: Betalingsbetingelser Du ser selv det totale beløpet i kassen før du bekrefter ditt kjøp, slik at du ikke får overraskelser når pakken ankommer deg. Avtalt beløp er det du betaler, ikke mer! Ordre som allerede er lagt vil bli effektuert til avtalt pris så sant ikke annen beskjed blir gitt. Bestiller man den der med kredittkortet sitt, så holdes det avtalte beløpet av, og det er det man betaler.... Endret 19. mai 2004 av jendor Lenke til kommentar
EAK Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg er helt sikkert på at komplett og PCUtstyr ikke setter opp prisene. Grunnen til at MPX og andre har kjørt blodhøy pris, er å få knallgod profitt på handlene med "super-interesserte" som absolutt MÅ ha denne mobilen. Har dere noen konkrete eksempler på at prisen har steget etter at mobilen ble lansert? Ha litt is i magen, vent til den slippes på Lefdal og cash inn! EAK Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 2700.. woooh. Har bestilt på komplett nå,og skal ha den viss jeg får den for denne prisen Men tror det vil bli forandret. *GlederMegTilk700!* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hvis alt dette stemmer, så er 2795,- en svært god pris hos komplett.no.....! LØP OG KJØP! http://passagen.pricerunner.com/phones/mob.../201391/details Katshing Netsales AB, 3809 kr PhoneTech, 3880 kr Alfadigi, 3881 kr Djuice, 3949 kr Webhallen, 3995 kr EDIT: Komplett sier selv i sine betingelser at: Komplett endrer kontinuerlig prisene på produktene våre. Dette kan skyldes endringer i valutakurser eller nye priser fra produsentene. Prisendringer den ene eller andre veien påvirker ikke sendte bestillinger. Ikke lett å vite hvordan man skal tolke dette.... når man trykker "Kjøp" så skal man få varen til oppgitt pris. Man må kunne stole på at en godt innarbeidet nettbutikk har RIKTIGE priser på siden sin. Edit 2: pcutstyr.no kjører en litt annen policy tror jeg.. de sier: Betalingsbetingelser Du ser selv det totale beløpet i kassen før du bekrefter ditt kjøp, slik at du ikke får overraskelser når pakken ankommer deg. Avtalt beløp er det du betaler, ikke mer! Ordre som allerede er lagt vil bli effektuert til avtalt pris så sant ikke annen beskjed blir gitt. Bestiller man den der med kredittkortet sitt, så holdes det avtalte beløpet av, og det er det man betaler.... Sendte mail ang. prisen, de svarte: "prisen på komplett skal være oppgitt riktig".. Derfor forhåndsbestiller kanskje! Endret 19. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Snakkte med PCutstyr.no via telefon, og han bekreftet at prisen stemte og at det skulle ikkje bli problemer i seinere tid. Bestilte to stykk idag! Eg tror at komplett og pcutstyr ikke har rett til og sette den opp! visst de gjør det da blir det baluba! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Snakkte med PCutstyr.no via telefon, og han bekreftet at prisen stemte og at det skulle ikkje bli problemer i seinere tid. Bestilte to stykk idag! Eg tror at komplett og pcutstyr ikke har rett til og sette den opp! visst de gjør det da blir det baluba! Wooohooo, Let`s order Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 har de fjerna K700 fra produkt sidene?? finner den ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå