JoeDohn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vant en diskman idag for å ikke røyke! Heh, de greiene der har jeg mista all tiltro til etter at en fyr i klassa mi vant den - alle visste at han røyka, men han hadde jo skrevet under på de papira, så da var det liksom greit. Sheesh. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Mange folk som er ærlig! Hørte om noen i fjor som ikke tok imot gaven fordi de hadde røyket... Ærlighet er en flott ting! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ærlighet varer definitivt lengst. Det er en grunn til at kun en begrenset mengde folk vandrer på den smale sti, den er rett og slett for smal. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Når vi er inne på det derre vær røykfri tingene på skolen vår trekker de hvert år ut tre vinnere som får en reisskjekk på 5000,- kr, pluss en del andre som får gavekort på 500,- kr i en sportsbutikk og noen som får cd-gavekort. Har ikke vunnet noe jeg til nå da men Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ærlighet varer definitivt lengst. Det er en grunn til at kun en begrenset mengde folk vandrer på den smale sti, den er rett og slett for smal. Jepp, men du kan risikere å dette langt ned hvis du faller utfor... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Eg har ikkje vonet i noko. kvifor er altid sjebnen mot meg. Kva er det eg har gjort galt? Det var ikkje eg som tente fyr på presten har eg sakt! Dam you! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Elyas, nå trodde jeg virkelig du skulle oppfordre folk til å gi de til veldedighet Det glemte jeg Uansett, man må da ha noe selv Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg vant for en liten stund siden en spisekonkuranse, var ikke mye med det var ting man vanligtvis tygger lenge, fikk 3 cd'er. men det gjorde taperene også Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sist gang eg vant noko så vant eg eit pc spill. Det heite ollo på marked i suldal. fra 2-5 år! Gudene har no vert fall humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå