Gå til innhold

Startpakker m/tlf og kontantkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers er det T610 for bare 1399,- eller var det 1390,-? på elkjøp. Du får også 100,- i ringetid, netcom såklart ;)

Trur ikke det var mye sant at elkjøp skal selge SET610 for 1399,- m/netcom kontant.Stod ingenting om det i kampanjeavisa deres.Men jeg var i byen i går og gikk forbi en mobilbutikk kalt GSM sentrene,der solgte de Nokia 3200 m/netcom kontant for 890kr :p

Lenke til kommentar
Sitter med avisa demmes foran meg og i den jeg har er det hvertfall t610 med netcom til 1399, har også en kompis som har vært å kjøpt en slik

Kødder du?I den leser er det SE T630 for 299,- m/netcom Activ abb.Kanskje tilbudet ikke gjelder bare for noen steder i Norge?Synes at det er litt rart at Elkjøp skal selge SE T610 for 1399kr m/netcom kontant,det er jo ufattelig billig.Har du tilgang til scanner,om du har det så scanner du inn bilde og legger det ut her!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Youngtalk er jo ikke akkurat billig å ringe med da... 2,49 pr minutt.

Nesten like dyrt som kontantkort.

 

Det var litt off-topic :)

 

RIMI selger jo Nokia 3200 til 990,- med NetCom kontant startpakke - og 100,- i ringetid - så da gir man egentlig 890,- for telefonen. Det er ingen verst pris for en 3200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...