kimmen12 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hei... Da er tiden inne for å bytte ut headsettet. Det jeg trenger er et godt headsett som skal være behagelige på ørene og som kan brukes over lengre tid uten at du får gnagsår på ørene. Vil at det skal være god lyd i de sånn det ikke kommer til å skurre hvis jeg skrur på litt bass på en sang og selvfølgelig kvalitet, vil ikke ha et headsett som jeg må sende tilbake etter 1 ukes tid. Er _LEI_ av å sende tilbake ting nå! Jeg skal ha mic på headsettet, jeg kommer vell til å bruke det mest til spill. Venter på svar ( ps : jeg har et Sennheiser HD 500 headset, men det er fattern sitt. Litt greit å ha sitt egent. lei av at når eg spiller så kommer han og sier at han skal bruke det) er Sennheiser HD 500 er bra headset? Endret 17. mai 2004 av kimmen12 Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 KOSS har mange bra headset, tror Komplett.no har et bra et på tilbud denne uken. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) KOSS har mange bra headset, tror Komplett.no har et bra et på tilbud denne uken. Så ikke så dårlig ut det, fant et bilde på Microplex. Så fett ut. Det er godt på ørene? hater vonde headset Godt til spilling også? må bare være sikker EDIT : glemte å lese på kommentaren på micorplex : Koss R70B Kraftig gamingheadsett med myke øreputer av skumgummi for god komfort. Øreputene dekker hele øret. Headsettet har en kraftig, fyldig lyd med bra trykk i bassen. Bom-mikrofon. EDIT2 : Hvor lenge varer tilbudet? Endret 17. mai 2004 av kimmen12 Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Bare du ikke kjøper Trust 410 Multi Function Bass , Så er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg liker r55b veldig godt. Vet ikke hva de har gjort annerledes på r70b Søk på r55b på forumet og se. Tilbudet på komplett varer en uke fra i går tror jeg. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Bare du ikke kjøper Trust 410 Multi Function Bass , Så er jeg fornøyd.. Ok da, men hva er så gale med det headsettet, Spesifikasjoner? Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Vel.. 1 : Du får gangesår i ørene etter 30-60 min 2 : Det er alfor billig ( 269 ) 3 : Det er for mye bass 4 : Designet er ikke akkurat så veldig (Kult) 5 : Gidder ikke å forsette Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Vel.. 1 : Du får gangesår i ørene etter 30-60 min 2 : Det er alfor billig ( 269 ) 3 : Det er for mye bass 4 : Designet er ikke akkurat så veldig (Kult) 5 : Gidder ikke å forsette oj, da kjøper jeg vertfall ikke det .. Bestiller vell Koss R70B i dag eller i morgen Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Oy det kom 2 ganger sry.. Endret 17. mai 2004 av NeXtoN Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Trust 410 Multi Function Bass er jo bare best! ørene dine må være store hvis du får gnagsår. dette headsettet rokker jo bare helt. det er helt vilt å spille fps spill miccen er helt super også Lenke til kommentar
zup Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Trust headset er billig crap! Sjekk reviews og søk etter headset på forumet her. Har selv hatt alle de jalla merkene Trust, Lab (elns), og masse andre. Tenkte jeg skulle slå til med et Ur80 Koss, men pakken dukket ikke opp på rette siden av atlanteren når jeg bestillte. Kjøpte så ett Koss R55B fra komplett.no, men lyden er langt i fra bra. Om du ikke skal bruke det til å lytte til musikk hele tiden, så er det nok ypperlig i spill med den enorme bass lyden. Vet ikke noe om R70 som er på tilbud, men høres jo veldig bra ut for den prisen. Personlig så blir det Sehnnheiser nestegang, og da ett i 800++ klassen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 thrust headsetter er helt guill syns jeg da lyden er jo perfekt. skjønner ikke hva som har feilet deres headset. men mitt funker helt perfekt. det forrige koss headsettet jeg hadde var noe crap husker ikke hvilket det var tho Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Faktisk veldig fornøyd med Zalman hodetelefonene mine. Kostet 500kr, du får de hos 3dfxcool eller komplett. Scoret veldig bra på alle testene jeg har lest også Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Faktisk veldig fornøyd med Zalman hodetelefonene mine. Kostet 500kr, du får de hos 3dfxcool eller komplett.Scoret veldig bra på alle testene jeg har lest også Mener du de med 5.1-surround? De scoret driitbra på flere tester, får det på bl.a. Digitalimpuls Tester: http://www.itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=244 http://www.tomshardware.com/video/20030926/index.html Endret 21. mai 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå