Gå til innhold

nytt headsett rundt kr 500

Anbefalte innlegg

Hei...

Da er tiden inne for å bytte ut headsettet.

Det jeg trenger er et godt headsett som skal være behagelige på ørene og som kan brukes over lengre tid uten at du får gnagsår på ørene.

Vil at det skal være god lyd i de sånn det ikke kommer til å skurre hvis jeg skrur på litt bass på en sang og selvfølgelig kvalitet, vil ikke ha et headsett som jeg må sende tilbake etter 1 ukes tid. Er _LEI_ av å sende tilbake ting nå!

Jeg skal ha mic på headsettet, jeg kommer vell til å bruke det mest til spill.

Venter på svar :D

( ps : jeg har et Sennheiser HD 500 headset, men det er fattern sitt. Litt greit å ha sitt egent. lei av at når eg spiller så kommer han og sier at han skal bruke det)

er Sennheiser HD 500 er bra headset?

Endret av kimmen12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KOSS har mange bra headset, tror Komplett.no har et bra et på tilbud denne uken.

Så ikke så dårlig ut det, fant et bilde på Microplex. Så fett ut.

Det er godt på ørene? :D hater vonde headset

Godt til spilling også? må bare være sikker :)

EDIT : glemte å lese på kommentaren på micorplex :

Koss R70B

Kraftig gamingheadsett med myke øreputer av skumgummi for god komfort. Øreputene dekker hele øret. Headsettet har en kraftig, fyldig lyd med bra trykk i bassen. Bom-mikrofon.

EDIT2 : Hvor lenge varer tilbudet?

Endret av kimmen12
Lenke til kommentar
Vel..

1 : Du får gangesår i ørene etter 30-60 min

2 : Det er alfor billig ( 269 )

3 : Det er for mye bass

4 : Designet er ikke akkurat så veldig :cool: (Kult)

5 : Gidder ikke å forsette

oj, da kjøper jeg vertfall ikke det :) .. Bestiller vell Koss R70B i dag eller i morgen :D

Lenke til kommentar

Trust headset er billig crap! Sjekk reviews og søk etter headset på forumet her. Har selv hatt alle de jalla merkene Trust, Lab (elns), og masse andre.

Tenkte jeg skulle slå til med et Ur80 Koss, men pakken dukket ikke opp på rette siden av atlanteren når jeg bestillte.

Kjøpte så ett Koss R55B fra komplett.no, men lyden er langt i fra bra. Om du ikke skal bruke det til å lytte til musikk hele tiden, så er det nok ypperlig i spill med den enorme bass lyden. Vet ikke noe om R70 som er på tilbud, men høres jo veldig bra ut for den prisen.

Personlig så blir det Sehnnheiser nestegang, og da ett i 800++ klassen.

Lenke til kommentar
Faktisk veldig fornøyd med Zalman hodetelefonene mine. Kostet 500kr, du får de hos 3dfxcool eller komplett.

Scoret veldig bra på alle testene jeg har lest også

Mener du de med 5.1-surround? De scoret driitbra på flere tester, får det på bl.a. Digitalimpuls ;)

Tester:

http://www.itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=244

http://www.tomshardware.com/video/20030926/index.html

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...