Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Jeg er på utkikk etter nye plakater å "pryde" rommet med. Har tenkt å skaffe denne og har fra før av desse. Kan tenkte meg damer, dragon-style, abstract og til nøds band plakater (Helst Cradle). Også andre forslag taes imot! Endret 17. mai 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Skaff deg noko skikkelig å henge dei opp med ihvertfall. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) naboen har samme Twin cheeks plakat på rommet sitt EDIT: leif Endret 17. mai 2004 av b0berg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Er ei norsk side som heter et eller annet postersheaven eller.no som har en del bra posters, blandt annet Royo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Poster-paradise Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Poster-paradise Den var det jeg mente ja. Takk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Poster-paradise Den var det jeg mente ja. Takk Hmm...bestilte 5 plakater der for 8 mnd siden...har aldri hørt fra dem eller sett no til dem...umulige å fa tak i dem via e-post... Endret 17. mai 2004 av haddis Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Skaff deg noko skikkelig å henge dei opp med ihvertfall. Har kjøpt "Tack It" opplegg og bruker det på Cradle Plakaten. Teip er såklart en dårlig festeordning (trengs mye av og ser stygt ut). Om det kommer noen med gode erfaringer fra Poster-Paradise så kjøper jeg kanskje noen derfra - Var mye bra der! Er mange som har "Twin Cheeks" - Fin plakat! Endret 17. mai 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har bestillt fra poster paradise..bestillte en 14 plakater der engang. De kom pakket godt sammen i et rør, dvs at de så perfekt ut da jeg skulle henge opp. Tok litt tid å få sendingen sendt, ca 1 uke, men dette var pga sykdom fikk jeg opplyst da jeg spurte de på mail. Ser ingen grunn til å ikke handle derifra egentlig, da det er de som leverer postere til butikker rundt omkring i norge. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 I så fall er det fare for at en bestilling derfra kan bli en realitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå