Gå til innhold

Design på ny side. Tilbakemeldinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var stilig! ikke noe å klage på.... untatt at den var jævlig kjedelig!

Har du det bra, eller...? :ermm:

Veldig enkel.. for enkel - som Zethyr sa, putt på et par duppedingser, så blir den nok bedre. Er også enig i at den mouseoveren der ble litt voldsom.. Ton den ned litt.

Lenke til kommentar

Denne siden er så mangelfull i mine øyne at det er vanskelig å gi kritikk. Men som de over her er enige om:

KJEDELIG.

- Fargene var litt blasse til å handle om maling, synes jeg.

+ Fancy dråpeform

+ Likte i grunnen mouseover i menyen

Lenke til kommentar

Vil ikke gå såpass hardt til verks med kommentarene, da dette ofte dreper design-lysten. Jeg vil faktisk innrømme at siden hadde stil, men trenger mer fyll og stoff. (hørtes ut som om jeg snakket om rusmidler :ermm: )

Det du også kan gjøre er å komme med forslag til hvordan han kan endre på det du mener var KJEDELIG. ;)

PS: Synes ikke det var noe galt med fargene.

edit: Ser ikke helt hvor du skal plassere mer stoff på den siden. Noen planer ??

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Takk for kommentarene! Jeg er enig i at den kan virke litt kjedelig. Så jeg får prøve å gjøre den litt mer "spretten".

edit: Ser ikke helt hvor du skal plassere mer stoff på den siden. Noen planer ??

Jeg skal prøve å gjøre "bobla" litt større slik at det blir plass til mer enn tekst der.

Lenke til kommentar

Som mange sier var siden ganske kjedelig.

- Alt for enkel

- Stygg farge

- Rare linker; De skifter plass med mouseover...

- Bugga hvis du ikke har full skjerm (Menyen skifter plass) Har ikke noe med designet å gjøre though ;)

- Kjedelig overskrift

Sorry jeg likte den ikke :no:

Lenke til kommentar

Enkelt og ryddig. Kanskje litt kunst-prega. Uansett, likte den stilen kjempegodt. Tviler ikke på at den kommer til å gjøre nytten sin til det formålet du designer siden.

+Mouseoveren var fin, men tror den kan gjøres bedre.

-Blir det plass til mye innhold på siden? Vertikal heis?

+Fargene var fine.

-Enkelt design, kanskje for enkelt. Litt på grensa til å bli _for_ enkelt.

Edit: leif

Endret av phanti
Lenke til kommentar

Bra dette!

Men likte ikkje plasseringen av selve siden. Må litt til venstre, slik som det er nå.

Stafeliet glir ikkje veldig bra inn i designet, virker som det er bare plassert der

for å ha noe ekstra grafikk

Dråpeformen kunn lignet mere en malepalett en dette.

Ellers rent og pent, duger nok til sitt formål.

Lenke til kommentar

"Bobla" var ikke tenkt å være en palett, det ble litt for selvfølgelig. Bobla var opprinnelig en inspirasjon fra magen til min gravide kone!! (sykt, ikke sant) Men det er ikke alle som har gitt inspirasjon til et design før de bllir født.

Stafeliet glir ikkje veldig bra inn i designet, virker som det er bare plassert der

for å ha noe ekstra grafikk

:blush: Jeg erklærer meg skyldig til dette! Og jeg er enig i at det ikke passer helt inn. Blir litt for selvfølgelig det også.

Må også si at det er en kammerat, som er kunstmaler, som skal ha dette designet. Jeg maler nok desverre ikke sjøl.

Takk for alle kommentarene!

Lenke til kommentar

problemet jeg ser er jo hva du skal gjøre av innholdet. Greit at du kan bruke denne lille palettsaken (som ikke hark orrekt fasong) til en splash skjerm (som egentlig har gått av moten), men når han kompisen din kanskje vil legge ut bilder og arbeider osv, så sliter han litt med plassen.

Ser du har brukt art nouveau stil på overskriften, du bør kanskje fortsette med denne stilen dvs: organiske former, litt "romantisk" osv.

søk litt på nettet etter eksempler eller lån ei bok eller 2 på biblioteket så får du en bedre forståelse (om du da ikke allerede har det).

Du bør uansett lage siden i mer den stilarten som kompisen din maler i. Dvs om han maler naturalistisk, impresjonistisk eller om han maler på en annen måte.

Stemmer ikke det du har laga til nå, ville jeg starta på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...