above Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hallois. Jeg har nå sagt til meg selv at jeg savner byggeoppdrag av pc`r og reperasjoner i lang, lang tid! Derfor lager jeg denne topicen for dere som skal ha ny eller ha oppgradert pc i bergensområdet. Jeg kan tar på meg byggeoppdrag, reperasjoner osv av datamaskiner for en billig penge sum Jeg har gode erfaringer. Jeg har bygget over 10 datamaskinet uten noen problemer og en hau med reperasjoner for venner og bekjente. Jeg har fra før fått god erfaring fra et pc verksted også. Jeg gjør mitt beste for å eventuelt rett opp i feil og fixe datamaskiner. Visst dere er interesert og dere skal ha ny datamaskin, oppgradere pc`n eller om du trenger hjelp til noe annet så er det bare til å sende en PM til meg, så skal jeg gjøre mitt beste . PS: Vær så snill å ikke gå off topic. Mvh Ostebu Endret 17. mai 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Og hva tar du for dine tjenester? Setter du bare sammen delene eller legger du inn OS osv også? Er ikke helt sikker på om dette er helt lovlig iflg. retningslinjene... Edit: Jeg ser du er født i 1989. Jeg tror ikke du har nok erfaring og nok ansvarsfull til å ta på deg slike oppdrag. Hvem skal betale dersom du ødelegger noe? Dette kan skje selv den beste. Endret 17. mai 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
above Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Og hva tar du for dine tjenester? Setter du bare sammen delene eller legger du inn OS osv også? Er ikke helt sikker på om dette er helt lovlig iflg. retningslinjene... Jeg legger inn alle programmvarene dere har KJØPT lovlig osv for dere også Endret 17. mai 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
above Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Lest retningslinjene? Ja, men jeg finner ingenting som sier at denne topicen er ulovlig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Reklame... Posten stenges og advarsel gis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg