Cent~ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Noen som vet hvordan vidus-sveiven på en Toyota Carina II 2.0 GLi 89 model, er festet? Jeg har store problemer med å få den av:) Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Du kan se om det er et plastdeksel over der hvor den er festet i døra. Kan hende det finnes en skrue bak der. Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 nai .. har sjekket det.. så enkelt er det nok ikke. Virker som den ikke er skrudd på heller, sitter i så fall veldig godt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Prøv å se etter et klips på baksiden, mellom sveiva og dørpanelet. På min bil trodde jeg også det var en skrue eller klips eller noe, men det var rett og slett bare å dra JÆV¤%$ hardt så gikk den av. (Jeg er ikke ansvarlig om du river av halve døra.) Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen biler har et klips som ser ut som Ohm-tegnet. Dette sitter i et spor på splines'en som sveiva sitter på. Det finnes et spesial-verktøy for dette, men du kan prøve med en stor, flat skrutrekker. Klipset pleier sitte med åpningen mot armen på sveiva. Spesialverktøyet ser ut som en slags U. (trykker på begge "ørene" på klipset samtidig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå