tigergutten Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hva er det jeg skal gjøre etter at jeg har sprengt den båten i lufta, så kommer helikopteret... Skyter som en gal på det, men sprenger jo aldri Noen som kan tipse meg, begynner å gå lei nå Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 aktiver bomben, hopp i sjøen, svøm til land, gjem deg bak et tre, og skyt han. null stress egentlig. han dør etter 8-10 raketter. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Okey, så han skal skytes ned ja.. Takker... Hamret en haug med raketter i ham, men trodde du kanskje skulle gjøre noe stress ... skyte masten så den falt over helikopteret.. For det står "get in front of the boat" etter at jeg har sprengt båten også... Takker, da var det tilbake og prøve igjen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 aktiver bomben, hopp i sjøen, svøm til land, gjem deg bak et tre, og skyt han. null stress egentlig. han dør etter 8-10 raketter. Ett lite tips er å la være å bruke raketter etter du har kommet til land. Det er lettere å legge seg ned i buskene og skyte ham med vanlige våpen, for da finner han deg ikke og vil ikke skyte etter deg. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg bare står i båten å skyter som en vill kanin på han... Gjemmer meg bak masten osv... Går fett.... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Løp opp i styrhuset på båten. Fin plass å gjemme seg, hoppe frem og fyre av noen skudd for så å gjemme seg igjen. Uheldigvis forsvinner stashet som ligger der ved sprengningen. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Løp opp i styrhuset på båten. Fin plass å gjemme seg, hoppe fremog fyre av noen skudd for så å gjemme seg igjen. Uheldigvis forsvinner stashet som ligger der ved sprengningen. Du er litt seint ute... Har jo runda spillet for lenge siden Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du er litt seint ute... Har jo runda spillet for lenge siden Javisst. Sjekket ikke datoen Lenke til kommentar
Fenwick Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Løp tilbake etter bombene har detonert, og gjem deg bak masten. Da kan du bare bevege deg rundt den, og gjemme deg, til helikopteret kommer nærme, så fyrer du av en rocket. Etter et treff vil helikopteret trekke seg litt tilbake, Og da beveger du deg rundt masten, slik at du ikke blir truffet. Det trenger 6 "direct hits" før han pigger av. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Som sagt, har han rundet spillet og trenger ikke hjelp mer. Dermed kan vi se på denne tråden som død. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Gidder ikke å mekke ei ny tråd, men lurer enkelt og greit på hva som skjer etter brettet som heter Boat (tror jeg). I allefall det brettet der man blir kjeppjagd av helikoptere blant annet, og som du kanskje gjetta kjører en båt. Sleit som effen og var møkkalei FC og gadd ikke lenger. Hva skjer når man har runda det? Eller hvordan utarter historien seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå