TeSp Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Nå, har jeg enda et problem... For en stund siden fikk jeg en ny seagata 200GB hd. Den bruker jeg som en backup og en HD som jeg lagrere alle "viktige" ting på. Det har seg slik at den er nå borte i windows XP, mens jeg ser den sitter i maskinen i bios og ved å legge til og fjærne maskinvare. Det virker som om den blir skjult eller noe lignende. Det samme har skjedd en gang med cdrom stasjonen og da måtte en formatering til for å fikse det. Er det et virus som gjør dette eller er det windows Xp som bugger? Det er veldig irriterende at den ene HDen liksom lever sitt eget liv og vises enkelte ganger men ikke andre. Jeg har norton 2003 pro versionen med nyeste update men den finner ingen virus. Hva for noe tull er dette? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har du alle oppdateringer på windows xp ? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 som i at disken er å finne under Min Datamaskin, egenskaper, maksinvare? Da er det sikkert partisjonstabellen din som har fått influensa eller noe, har du tilgang på Partition Magic kan dette sikkert ordne det for deg, hvis ikkje så har du et problem.. btw: Du kan se om partisjonen bare har mistet en bokstav ved å opne Kontroll panelet, administrative vertøy og datamaskin behandling og så disk behandling - har du litt flaks kan du bare tilordne en ny stasjons bokstav her, hvis ikkje må du nok bare lage deg en ny partisjon.. Eller gå til anskaffelse av Partition magic som burde ha bra odds for å fixe det meste av problemer. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Heisan! Jeg hadde ett lignende problem. Pluss at alle mine Removable HW koblinger i explorer hadde forsvunnet. Jeg tror det hadde noe med at jeg delte en mappe over internett Uansett så jeg meg nødt til å formattere MEN..så fikk jeg en idè Opprett en ny admin konto å se om du kan se den derfra. Det gjorde jeg og alt funka igjen Har kun rename`a min gamle konto og opprettet en ny slik jeg hadde den gamle. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 utrolig merkelig det samme gjorde jeg og nå er hden der.. Jaja det er jo veldig logsik. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Prøvde du først å overta eierskap med den gamle adminbrukerkontontoen? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Gå inn i diskadministratror i control panel/administrative tools. Tipper du må skrive en signatur til disken til eller kjøre en "import" på disken din. Ser diskadministrator disken? MazeKing Endret 18. mai 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå