Gå til innhold

SE T610 godt valg enda?

Anbefalte innlegg

Vel, etter hva jeg har klart å grave opp av informasjon (og som jeg nå har lov til å snakke om av kjeden), så vil t610 med kontantkort komme i distriktnorge, mens i byene, ihvertfall oslo, bergen og stavanger, så vil det være T630 til 299,- med netcom active talk abo i steden.

Tipper kontantkortpakken vil komme til byene også, men ved en senere kampanje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, etter hva jeg har klart å grave opp av informasjon (og som jeg nå har lov til å snakke om av kjeden), så vil t610 med kontantkort komme i distriktnorge, mens i byene, ihvertfall oslo, bergen og stavanger, så vil det være T630 til 299,- med netcom active talk abo i steden.

Går litt off topic nå, men siden du jobber(?) på elkjøp så kan jeg vel spørre deg, er det mulig å få kjøpt N-Gage på elkjøp for 1kr med abb nå? Hadde vært mye greiere enn å bestille fra internett :yes:

Lenke til kommentar

Når kan vi regne med at kampanjetilbudet med t610 og kontantkort kommer til byene a? Hadde planlagt å stikke ned og kjøpe meg i dag jeg, men siden jeg bor i den SVÆRE byen porsgrunn så kjører de tydeligvis ikke det tilbudet :roll:

btw, er det mulig at jeg kan finne det tilbudet på mindre steder som har elkjøp her i området? (litt usikker på hvor det skulle være, får vel finne emg en oversikt på web)

Endret av oycob
Lenke til kommentar

Trondheim er en av de byene som har T630 til 299 tilbudet med videreføring og tjo og hei. Og jeg som var så grei og hjalp en kjenning med kjøp av ny mobil ved å videreføre mitt abb.. H******e også, da får jeg ikke kjøpt verken t610 eller T630 :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...