Gå til innhold

SE T610 godt valg enda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare beklage at jeg har ført forumets medlemer bak lyset angående prisen på kampanjen til Elkjøp. Den korrekte prisen er 1399,- inkludert 100,- i ringetid. Tilbudet gjelder fra 24. mai, altså neste mandag. Bilde

Prisen på selve telefonen er 1299,- da, så det er ikke så altfor mye i skyggen :)

Lenke til kommentar
Må bare beklage at jeg har ført forumets medlemer bak lyset angående prisen på kampanjen til Elkjøp. Den korrekte prisen er 1399,- inkludert 100,- i ringetid. Tilbudet gjelder fra 24. mai, altså neste mandag. Bilde

Nei, hårre !!! Står det noe i tilbudsavisen om Sony Ericsson Z600, jeg går og sikler på denne, men venter bare på det store TILBUDET !!!! :D

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe telefonen til en krone m/abb.(12 månders binding)

Da får du litt billigere tellerskritt også.. :)

Nei fordi jeg ikke er fylt 18 år enda.Og mamma sier at jeg ikke får lov til å ha abb.før jeg tjener mine egene penger(skal begynne som lærling om 1 år da).Da skal jeg vente til den 24.mai,og etter skolen er ferdig,er det rett opp til Elkjøp for å kjøpe SE T610 m/kontantkort :thumbs:

Lenke til kommentar
Den korrekte prisen er 1399,- inkludert 100,- i ringetid. Tilbudet gjelder fra 24. mai, altså neste mandag.  Bilde

Hehe. Nå kan alle som kjøpte Nokia 3200 for 1000kr med 100 i ringetid med Netcom angre bittert :devil:

Holdt nesten på å kjøpe 3200 selv :blush:

Endret av yrjan
Lenke til kommentar
Den korrekte prisen er 1399,- inkludert 100,- i ringetid. Tilbudet gjelder fra 24. mai, altså neste mandag.  Bilde

Hehe. Nå kan alle som kjøpte Nokia 3200 for 1000kr med 100 i ringetid med Netcom angre bittert :devil:

Hehe,de kan angre ja.Søstra mi villa kjøp seg SE T610,men gikk for Nokia 3200.Gjett om jeg skal brife mobil i tryne på hu og si at den kosta kun 100kr mer enn 3200,da hu kjøpt den :devil:

Lenke til kommentar

Ja,nå har kampanje avisa til Elkjøp komme,men jeg så ikke noe til tilbude av SE T610 med netcom kontant til 1399kr.Men jeg skal opp en tur til elkjøp nå for å se om de bare har "glemt" å trykke det inn i avisa.Ellers blir jeg meget skuffet :yes:

Lenke til kommentar
Han sa at det gjaldt fra 24 mai, og det er til mandagen.

Så du får nok bare vente på nesten ekjøp avis  :thumbup:

Hmm. Hvis det kom en reklameavis i dag, gjelder den sannsynligvis for neste uke. Det betyr i så fall at det ikke kommer noen ny avis 24. mai.

Det betyr A) at tilbudet bare var tull, eller B) at tilbudet er utsatt, eller C) at avisa som kom i dag ikke gjelder for neste uke. Men hvorfor blir den i så fall sendt ut i dag - hvis ikke den gjelder for 24. mai og utover.

Noe lukter... :ermm:

Lenke til kommentar
Han sa at det gjaldt fra 24 mai, og det er til mandagen.

Så du får nok bare vente på nesten ekjøp avis  :thumbup:

Hmm. Hvis det kom en reklameavis i dag, gjelder den sannsynligvis for neste uke. Det betyr i så fall at det ikke kommer noen ny avis 24. mai.

Det betyr A) at tilbudet bare var tull, eller B) at tilbudet er utsatt, eller C) at avisa som kom i dag ikke gjelder for neste uke. Men hvorfor blir den i så fall sendt ut i dag - hvis ikke den gjelder for 24. mai og utover.

Noe lukter... :ermm:

På kampanje avisa som kom i dag,så står det at tilbudene varer t.o.m 27 mai eller så langt lageret rekker.Så jeg tviler litt på det tilbudet jeg også.Annonsen @Hauge linket til så ser det prikk lik den som er med i avisa,men T610 har byttet plass med T630(med abb. da).Vi får se hva de på elkjøp sier om jeg drar opp ditt i dag

Lenke til kommentar

hvis du kunne kjøpt telefonen med abonnement burde du kjøpe t630 med youngtalk for 1200,-

men ellers foreslår jeg at du ser på finn.no

så at noen solgte en t630 for 1500,-

den var brukt i under 2 måneder.

PS. innlegg nummer 100 :D

Endret av øyst1
Lenke til kommentar
Det er samme telefon. Bare at Z600 er klapp og T630 er ''vanlig'' form

Det stemmer vel ikke helt. Er vel heller z600 og t610 som er nærmest like?

z600, t630 og t610 er egentlig veldig like. eneste forskjell mellom z600 og t630 er "my-friends" "preplay" og at t630 har mulighet for "utvidet kamera-modus" dvs VGA kvalitet.

har dere forresten hørt at "my-friends" virker for de som har netcom-abonnement.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...