Kolbotn, Tore Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hvilken cpu er best? Jeg vet dette kan bli en lang diskusjon, men jeg vil bare vite forskjellene og hva som er bedre på pentium enn AMD og kva som er bedre med AMD enn Pentium. Jeg skal bruke prossesoren til "krevende" program og lite spill. Jeg driver og med programmering. Jeg er helt blank når det gjelder hardware! Kolbotn, Tore Lenke til kommentar
Kolbotn, Tore Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Jeg beklager, men jeg forstod ikke svaret ditt. Kan du formulere deg litt annerledes? Hva mener du med "Jani"? Lenke til kommentar
Kolbotn, Tore Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Jeg tror du har forstått spørsmålet mitt veldig feil. Det ser ikke ut til at du snakker noe om prosessor. En liten ting til. Hvorfor har AMD mindre MHz enn Pentium, men alikevel er dei like gode som Pentium? Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Tror ikke vi trenger sånne som deg her olga.. Dette er vel egentlig et forum for seriøse svar vel?.. I allefall, for å svare på deler av spm ditt: Jeg er en svoren AMD-tilhenger, men hvis vi f.eks. tar for oss AMD Athlon XP1800+ (1533 MHz), så betyr dette at den tilsvarer 1800 MHz sammenlighet med Pentium4-CPU'er, mens den tilsvarer 1533MHz etter AMD's skala. Eneste fordelen jeg ser med Pentium 4 er at den krever mindre kjøling og derfor blir mindre bråkete. - Håper dette hjalp deg litt på vei i allefall.. Lenke til kommentar
olga Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Meldingene fra bruker 'Olga' er slettet. Vennligst les retningslinjene for forumet. [ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-04-09 13:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå