Gralle Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Bruker Adobe Premiere Pro til og redigere film, men vis jeg legger på en mp3 fil så skurrer lyden når filmen er ferdig. Har lest her på forumet at mp3 filen må gjøres om til wav for å så legges inn i Premier Pro for å unngå skuringen. Hvilke program bruker der til å gjøre om fra mp3 til wav og gjerne hvorfor akkurat det programmet? Kan dette gjøres direkte i Adobe Premiere Pro? Endret 17. mai 2004 av Gralle Lenke til kommentar
roko Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg bruker MusicMatch for å konvertere fra mp3 til wav. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Winamp (sett output plugin til disk writer). Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 dBpowerAMP Music Converter Da får du convertmuligheter på høyreklikk menyen, on the go liksom..! Lenke til kommentar
vegaroy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg bruker Steinberg Wavelab 4 Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 dBpowerAMP Music Converter Da får du convertmuligheter på høyreklikk menyen, on the go liksom..! Bruker det jeg og! Supert program (og gratis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå