gravypressure Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har laget et photo gallery i frontpage som jeg vil sagre, men når jeg trykker "save" kommer d3et bare opp feilmeldingen: "To save this page and photo gallery, open a frontpage based web site, and save the page to that site." Noen som kan hjelpe meg? Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan lagre fotogalleriet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Virker som om du må ha en webplass å legge galleriet på, siden det sikkert bruker FP extensions. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har du oppdrettet web-område i FrontPage, og hentet alle bildenefilene derifra? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du er nødt til å lagre fotogalleriet i "my web" for at det skal gå ann å lagre det... Vet ikke hvorfor men det er ihvertfall det eneste som funker hos meg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du er nødt til å lagre fotogalleriet i "my web" for at det skal gå ann å lagre det...Vet ikke hvorfor men det er ihvertfall det eneste som funker hos meg. Ganske enkelt for at bildene som finnes i galleriet, faktisk har tilhørlighet til materialet (web-området) som lastes opp. Localhost funker somregel ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 takker for svar, men fant ut at FrontPage ikke var programmet å bruke til å lage galleri, da siden jeg laster opp til ikke støtter FrontPage Brukte NAMO WebEditor til dette, noe som gikk bedre Lenke til kommentar
Mira Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Går det ann å ikke støtte frontpage? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Går det ann å ikke støtte frontpage? FrontPage Extensioins elns.. Programvare serveren må ha for å kunne kjøre diverse programmer.. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Går det ann å ikke støtte frontpage? Kan bruke FrontPage til å lage sidene, men ikke til å laste opp. Må derfor bruke et FTP program, og på grunn av dette var det mye klabb og babb med frontpage Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Photoshop har en rimelig grei bildegalleri sak. Bestest er vel php da, men det er jo noe en må sette seg litt mer inn i for å få til.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 For spesielt interesserte: Forøvrig kommer dette litt an på vær og vind tror jeg. Har klart å kjøre et FP-område på en server som ikke støtter FP-extensions, med funksjoner som faktisk krever det. Mulig noen av disse funksjonene blir "gjort" på en annen måte, som f.eks sideinkludering. Ikke til å bli klok av. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Bestest er vel php da, men det er jo noe en må sette seg litt mer inn i for å få til.. Bestest? Endret 19. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bestest er vel php da, men det er jo noe en må sette seg litt mer inn i for å få til.. Bestest? Ja, det som er bedre enn best. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det Marvil sa Tror ikke det ordet er godkjent, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå