Selvaag Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Noen som vet hva jeg skal gjøre?..Blaster fixen jag har funker ikke prossesen som gjør dette er: C:\WINDOWS\system32\lsass.exe .. Noen som vet hva jeg skal gjøre?..Trenger desperat hjelp!. Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Noen som vet hva jeg skal gjøre?..Blaster fixen jag har funker ikke Sasser? Når skal folk lære og holde windows oppdatert? Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 det er sasser ja, og jeg trur aldri folk skal lære å update windows Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Noen som vet hva jeg skal gjøre?..Blaster fixen jag har funker ikke Start>Kjør>shutdown /a (avbryter shutdown, og gir deg tid til å fikse dette) Start>Programmer>Windows Update Lø heim alle kritiske oppdateringer. Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 jeg har allerede lagt inn alle windows updatene!. Noen som har en fix til meg da?. Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 http://www.microsoft.com/security/incident/sasser.asp Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det du må gjøre er å slette filen som heter msblast.exe jeg hadde samme problem for 3 måneder siden og når jeg sletta den filen så ble det borte, så søk etter den ,, tror den ligger ett eller annet sted i system32 mappa,, men husker ikke helt..hviss du ikke finner den kan du bare trykke ctl alt og del, og slutte oppgaven som heter msblast.exe når den begynner og telle nedover i secunder Lenke til kommentar
reybr Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det du må gjøre er å slette filen som heter msblast.exe. Det er IKKE Blaster han er smitta av. Det er Sasser som krasjer lsass.exe Skriv shutdown -a Fjern Sasser viruset med en fiks du finner på www.symantec.com Kjør windows update (og husk og kjør det mer enn en gang i året) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Her finner du fixer / tips : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=239396 Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 ok, tror det er fikset nå.. Takk for hjelp Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå