Dunestar Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det mest effektive ville vel kanskje vært å gi små smakebiter av det du har i porteføljen på framsida? Fjerne nyhetene å heller legge dem i en egen side kanskje? Å skrive Du finner mine referanser i portefølje delen" tviler jeg på vil hjelpe. De fleste er for late til å gidde å lese det, og dermed vil det ha liten virkning. Undersider er en GOD idè. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det mest effektive ville vel kanskje vært å gi små smakebiter av det du har i porteføljen på framsida? Fjerne nyhetene å heller legge dem i en egen side kanskje? Jo, ja, kanskje - der ligger jo ei side der, under "latest work". IMO burde det vere nok med ett eksempel på referanse på framsida. Men skal tenke litt over det forslaget ditt, ha ei side dedikert til referanser, og så heller fjerne portefølje delen på den som er oppe no... Å skrive Du finner mine referanser i portefølje delen" tviler jeg på vil hjelpe. De fleste er for late til å gidde å lese det, og dermed vil det ha liten virkning. Om folk finner meg som interresant for å lage websider til dei, vil dei sansynligvis tråle igjennom mine egne sider først. Blir litt for dumt å sei at ingen gidder å lese det som står på sider, da hadde det liksom ikkje vert vits med noke anna enn en haug av bilder av sider eg har laga, skjønner poenget mitt? Takk for kritikken iallefall! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Blir litt for dumt å sei at ingen gidder å lese det som står på sider, da hadde det liksom ikkje vert vits med noke anna enn en haug av bilder av sider eg har laga, skjønner poenget mitt? Derfor er jeg overraska over at det ikke er flere slike sider. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Blir litt for dumt å sei at ingen gidder å lese det som står på sider, da hadde det liksom ikkje vert vits med noke anna enn en haug av bilder av sider eg har laga, skjønner poenget mitt? Derfor er jeg overraska over at det ikke er flere slike sider. som _kun_ inneholder referanser, lissom? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Var jo spissformulert, skjønner du. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ojojojoj... Jeg likte den røde VELDIG godt, og desverre bedre enn den her... pro's: + header var bedre denne gangen (er stor fan av orange), bra du droppe den lille ekstre skriften.. + Kontrastene på tekst og bakgrunn er veldig gode, lettlest.. con's: - helhetsfølelse = blurete... og ikke på en bra måte.. - menyen er ikke god.. Forrige versjon hadde übre menyer, den her har liksom ikke meny.. - bordern rundt latest work passa ikke.. en liten pen "~" av noe slag over og kanskje under som skille hadde kanskje vært penere? konklusjon: orange er pent, men det ble ikke helt slageren her.. Den forrige rødfargen var jo teh sexy!! Alt for mye blurede kanter.. Det passa liksom ikke.. sorry m8.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Var jo strengt tatt en beta, så kan sikkert fikse opp en del.. Ser sjøl etterkvert at menyen er litt for utydelig. Skal også kunne få til å redusere bluringa i kantane, nemo problemo Takk for god kritikk! Edit: trur eg skal prøve med samme type meny som på den forige, type simpel liksom... Endret 18. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Tror muligens du har en liten feil i kontaktskjemaet ditt arve, uten at jeg skal si noe veldig sikkert, da jeg ikke har lagd skjemaer før... Men jeg mener da det skal stå: <input type="text"> ikke, <input type=text> som du har skrevet... Skal det ikke alltid være " etter =? Det mener i hvertfall jeg Edit: Argh... hvorfor funker ikke bbCode inni html her på forumet? Endret 18. mai 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Tror muligens du har en liten feil i kontaktskjemaet ditt arve, uten at jeg skal si noe veldig sikkert, da jeg ikke har lagd skjemaer før... Men jeg mener da det skal stå: <input type="text"> ikke, <input type=text> som du har skrevet... Skal det ikke alltid være " etter =? Det mener i hvertfall jeg Edit: Argh... hvorfor funker ikke bbCode inni html her på forumet? Jo, det skal vere " der... Copy'n'pasta fra den gamle *fikse* Ny meny og mindre blur kommer kanskje seinare i kveld, om eg gidder Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Strålende *Glede seg til update* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) <input type="text" /> ...er mest korrekt, iom. at du da lukker taggen igjen. (med mindre du har en </input> rett etterpå... ) Endret 18. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 <input type="text" /> ...er mest korrekt, iom. at du da lukker taggen igjen. (med mindre du har en </input> rett etterpå... ) skal ikkje vere med i HTML 4.01 strict, duuude! Du snakker XHTML du Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 XHTML er veien å gå, vet du... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 XHTML er veien å gå, vet du... Says who? Uansett: neh, gidder ikkje lære XHTML - gjør ingen forskjell i praksis, og det er ikkje noke dårligare å skrive HTML 4.01 strict. Derimot, om eg plutselig skulle få lyst - kan det _umulig_ bli vanskelig å venne seg til å avslutte alle tagger og sånn Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tror faktisk du kan, men ikke må lukke alle tagger også i HTML 4.01. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Tror faktisk du kan, men ikke må lukke alle tagger også i HTML 4.01. Det er ikkje nødt å gjøre det i HTML 4.01, og da gjør man det heller ikkje Om du gjør det av og til, men ikkje alltid - så blir det jo en sånn XHTML/HTML hybrid da, og da er det bedre å skrive rein HTML Men, drit i det - slutt å gå off topic *Fikk nettopp en idè til meny* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) XHTML er veien å gå, vet du... Says who? Det er ikkje nødt å gjøre det i HTML 4.01, og da gjør man det heller ikkje Om du gjør det av og til, men ikkje alltid - så blir det jo en sånn XHTML/HTML hybrid da, og da er det bedre å skrive rein HTML Uansett: neh, gidder ikkje lære XHTML - gjør ingen forskjell i praksis, og det er ikkje noke dårligare å skrive HTML 4.01 strict. Derimot, om eg plutselig skulle få lyst - kan det _umulig_ bli vanskelig å venne seg til å avslutte alle tagger og sånn Nei for Guds skyld, skriv kode som gjør at nettleseren må gjennom en loop i koden for å finne ut hvor taggen slutter, for så å plassere en slutt til sist i body-taggen når den allikevel ikke finner noen slutt Et opprom og en slash er alt som behøves i f.eks. en input-tagg. det ekstra lille " />" heter noe så fint som 'omit-tag' og tilsier at man blåser i å ha noen 'end-tag'. Omit = utelate Endret 18. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå