Bjørnli Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...vc=1&PHPSESSID= sjekk der dere..det var grunnen til at min mail ikke kom frem iallefall.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service så for det første er denne feilpostet, og for det andre burde du kanskje sendt mail til Microplex. Det er faktisk blitt lov å skrive Service som sørvis. Helt på tryne, men skulle bare nevne det Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service så for det første er denne feilpostet, og for det andre burde du kanskje sendt mail til Microplex. Det er faktisk blitt lov å skrive Service som sørvis. Helt på tryne, men skulle bare nevne det Kjeften! Ordboka bestemmer! Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 synes at denne tråden ble usaklig.. tilbake til det den handlet om. Jeg sendte inn min PSU og det er to-tre uker siden.. Jeg var i kontakt med de over e-mail og de skulle fikse den.. Nå er det gått litt for lang tid! Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 JEg syns at microplex har dårlig sørvis Jeg syntes du heller skal poste denne i "Webshoperfaringer". hahahahah les hvilken kategori den ligger under da! er du blind? den er jo posta under webshoperfaringer.... han hadde mange skrive leifer tho! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 JEg syns at microplex har dårlig sørvis Jeg syntes du heller skal poste denne i "Webshoperfaringer". hahahahah les hvilken kategori den ligger under da! er du blind? den er jo posta under webshoperfaringer.... han hadde mange skrive leifer tho! Den bel jo flytta din mongo Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 JEg syns at microplex har dårlig sørvis Jeg syntes du heller skal poste denne i "Webshoperfaringer". hahahahah les hvilken kategori den ligger under da! er du blind? den er jo posta under webshoperfaringer.... han hadde mange skrive leifer tho! Den bel jo flytta din mongo haha...! utrolig hvor artig en liten sak som dette kan utarte seg!! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel mine erfaringer med den butikken er heller blandet, langt fra den beste men heller ikke den verste . Etter det jeg har erfart med Microplex er en av de bedre webshopene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Denne tråden er waaaaay offtopic, eller av emnefeltet.... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Om du mener Microplex har dårlig service så for det første er denne feilpostet, og for det andre burde du kanskje sendt mail til Microplex. Det er faktisk blitt lov å skrive Service som sørvis. Helt på tryne, men skulle bare nevne det /offtopic2k2k2k4 Ja merker det, blir jo flamet her i alle vinkler Endret 22. mai 2004 av VeXx Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 JEg syns at microplex har dårlig sørvis Jeg syntes du heller skal poste denne i "Webshoperfaringer". hahahahah les hvilken kategori den ligger under da! er du blind? den er jo posta under webshoperfaringer.... han hadde mange skrive leifer tho! Den bel jo flytta din mongo hahahah du og skreiv feil! saklig svar foresten ,men sorry er nok slekta di som er sånn (mongo) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hahahah du og skreiv feil! saklig svar foresten ,men sorry er nok slekta di som er sånn (mongo) Du er klar over at du kan få en advarsel for sånt? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Dette er jo 80% tullprat, så usaklige og useriøse folk har blitt her da. Mine erfaringer med microplex er ihvertfall bare gode, synes de har mye kult til grei pris og de leverer innen rimelig tid. Alle webshops har unntak nå og da så det er bare tull å suttre. Useriøse webshops som får mye kritikk og rett og slett driver en dårlig butikk fortjener ingen gode ord før de har fått orden, men det er en annen sak. Microplex er bra! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Dette er jo 80% tullprat, så usaklige og useriøse folk har blitt her da. Les nå hva som er postet før du snakker om tullprat. Det var en glipp fra microplex sin side. http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...vc=1&PHPSESSID= Er ikke merkelig han ble fortvila når han ikke får svar på mailene sine. TaZ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det er jo midt i happy mai, masse fridager og greier, sikkert ikke orket å åpne sjappa for å drifte butikken 8 timer en dag i en langweekend. De er ikke kjent for å drive dårlig butikk, det er bare det jeg prøver å si, alt ordner seg. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Og da stopper vi denne diskusjonen etter at jeg først tok meg tid til å forandre topicen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg