ClawHammer Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 JEg syns at microplex har dårlig sørvis jeg skulle fixe noe på pcen og sente noe greier ded til dem og de skulle fixe det og sende nytt igjen men det har gått 2-3uker nå er det noen av dere som syns at det er dårlig sørvis på microplex så bare si ifra! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service så for det første er denne feilpostet, og for det andre burde du kanskje sendt mail til Microplex. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 JEg syns at microplex har dårlig sørvis Jeg syntes du heller skal poste denne i "Webshoperfaringer". Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service så for det første er denne feilpostet, og for det andre burde du kanskje sendt mail til Microplex. Les og gråt Norsk Språkråd slår til igjen ! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service Sørvis og service ble likestilt i 1996, så du følger visst ikke så godt med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Og før dere tar helt av med å latterliggjøre fornorskinga av mange utenlandske ord, tenk på at for 50-100 år siden var man nødt å skrive "Jaloux" is stedet for Sjalu. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Du får ha meg unnskyldt, jeg så ikke ordet "sjalu" noen steder... Det er faktisk "sørvis" jeg snakket om nå, to ganske forskjellig ord, selv om begge begynner med s. Da ordet jealoux ble byttet om til sjalu, var det sikkert mange som reagerte på det også, selv om det har blitt alminnelig nå. Og det faktum at sørvis ble skapt for 8 år siden, uten at noen (med enkelte unntak) bruker det, forteller hva folket synes. La meg få ha den gleden (min spesielle humor) så lenge det varer. Når skrivemåten har blitt intergrert skikkelig i skolen, kommer vi til å se det overalt... Endret 17. mai 2004 av Quicko Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hmmm.... "webshoperfaringer". Det er der du vil... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Flyttes til webshop-erfaring. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 JEg syns at microplex har dårlig sørvis jeg skulle fixe noe på pcen og sente noe greier ded til dem og de skulle fixe det og sende nytt igjen men det har gått 2-3uker nå er det noen av dere som syns at det er dårlig sørvis på microplex så bare si ifra! Send en mail til Microplex hvor du forklarer skikkelig hva som er galt, og hvorfor du syns det. I tillegg burde du bruke mere punktum og stor forbokstav, slik at det blir mulig å lese hva du skriver. Det virker veldig useriøst, både her og i en evt. mail til Microplex, om du ikke gjør deg litt mer flid med rettskrivningen. Og seriøse henvendelser pleier å få bedre service... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Nåååååh, så saklig post. Microplex er greie folk. Sendte kameraten min en ny viftekontroll etter at han svidde to av fire kanaler med kortslutning Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Nåååååh, så saklig post. Microplex er greie folk. Sendte kameraten min en ny viftekontroll etter at han svidde to av fire kanaler med kortslutning Selv om kompisen din hadde det greit med service, kan det jo variere fra person til person. Jeg personlig har aldri hatt noen problemer med Microplex, og er enig med alle de som sier at du bør sende de en seriøs og saklig mail. Ditt (ExtremeSnowboarder) innlegg var bare uleselig, og dermed ble det vanskelig for meg (oss?) å forstå problemet ditt. Endret 17. mai 2004 av mav0 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Mitt innlegg var ikke uleselig. EDIT: takk for at du påpeker hvem du skriver til. Et hint er f.eks @trådstarter: og beskjeden når du skifter målperson. Endret 17. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
radiated Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service Sørvis og service ble likestilt i 1996, så du følger visst ikke så godt med. Det skal faktisk være sørvis :-) Teit, men vedtatt av språkrådet. Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Mitt innlegg var ikke uleselig. EDIT: takk for at du påpeker hvem du skriver til. Et hint er f.eks @trådstarter: og beskjeden når du skifter målperson. Hehe, ja. Jeg kom på det etterpå Tilgitt? Endret 17. mai 2004 av mav0 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service Sørvis og service ble likestilt i 1996, så du følger visst ikke så godt med. Det skal faktisk være sørvis :-) Teit, men vedtatt av språkrådet. om du leser fra "hyperkoblingen" tidligere i tråden ser du at det står "eller sørvis" der, de er likestilt. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Om du mener Microplex har dårlig service så for det første er denne feilpostet, og for det andre burde du kanskje sendt mail til Microplex. Off-Topic: Kanskje en idé å sjekke slikt før man påpeker det? Jeg synes det er greit han forteller om sine erfaringer med butikken. Feilpostet - ok, men han har de vel lov til å dele sine erfaringer på lik linje som oss andre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Vel mine erfaringer med den butikken er heller blandet, langt fra den beste men heller ikke den verste . Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 følte det var en bra butikk jeg også helt til jeg skulle klage på mitt nye headett. Knakk etter 2 dager. Sendte mail og søkte om å få nytt. Svar etter knsje 2 dager. Sendete inn ny mail. Svar kom etter 7-8 dager. Så var den store dagen kommet. Sendte inn Headsettet til microplex som skulle sende det til sennheiser som skulle se på det. Sendte det for over 2 1/2 uke siden. Sendte meil for å spørre om dem hadde fått det i det hele tatt men fikk ikke noe svar. Tnegte jeg skal sende en ny mail nå. Så min erfaring er nå mitt på treet ! Ellers har de rask levering. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har du kontaktet Microplex om problemet. Skal en webshop gjøre noe med en gang og det ikke kommer etter et par dager, da ringer jeg istede for å sitte på gjerdet å vente.Vil annbefale deg å gjøre det samme.I webshopene er det mennesker og alle steder der er mennesker skjer det menneskelige feil.Det vil ikke si at de har dårlig service av den grunn. Ring dem.De ordner opp skal du se. Meg har de alltid behandlet topp Shorty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg