Gå til innhold

Jeg syns at microplex har dårlig sørvis


Anbefalte innlegg

JEg syns at microplex har dårlig sørvis jeg skulle fixe noe på pcen og sente noe greier ded til dem og de skulle fixe det og sende nytt igjen men det har gått 2-3uker nå er det noen av dere som syns at det er dårlig sørvis på microplex så bare si ifra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ha meg unnskyldt, jeg så ikke ordet "sjalu" noen steder...

Det er faktisk "sørvis" jeg snakket om nå, to ganske forskjellig ord, selv om begge begynner med s. :roll:

 

Da ordet jealoux ble byttet om til sjalu, var det sikkert mange som reagerte på det også, selv om det har blitt alminnelig nå. Og det faktum at sørvis ble skapt for 8 år siden, uten at noen (med enkelte unntak) bruker det, forteller hva folket synes.

 

La meg få ha den gleden (min spesielle humor) så lenge det varer. ;) Når skrivemåten har blitt intergrert skikkelig i skolen, kommer vi til å se det overalt...

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
JEg syns at microplex har dårlig sørvis jeg skulle fixe noe på pcen og sente noe greier ded til dem og de skulle fixe det og sende nytt igjen men det har gått 2-3uker nå er det noen av dere som syns at det er dårlig sørvis på microplex så bare si ifra!

Send en mail til Microplex hvor du forklarer skikkelig hva som er galt, og hvorfor du syns det.

 

I tillegg burde du bruke mere punktum og stor forbokstav, slik at det blir mulig å lese hva du skriver. Det virker veldig useriøst, både her og i en evt. mail til Microplex, om du ikke gjør deg litt mer flid med rettskrivningen. Og seriøse henvendelser pleier å få bedre service...

Lenke til kommentar
Nåååååh, så saklig post. Microplex er greie folk. Sendte kameraten min en ny viftekontroll etter at han svidde to av fire kanaler med kortslutning  :roll:

Selv om kompisen din hadde det greit med service, kan det jo variere fra person til person. Jeg personlig har aldri hatt noen problemer med Microplex, og er enig med alle de som sier at du bør sende de en seriøs og saklig mail.

 

Ditt (ExtremeSnowboarder) innlegg var bare uleselig, og dermed ble det vanskelig for meg (oss?) å forstå problemet ditt.

Endret av mav0
Lenke til kommentar
Mitt innlegg var ikke uleselig.

 

EDIT: takk for at du påpeker hvem du skriver til. Et hint er f.eks @trådstarter: og beskjeden når du skifter målperson.

 

Hehe, ja. Jeg kom på det etterpå ;)

 

Tilgitt?

Endret av mav0
Lenke til kommentar
Om du mener Microplex har dårlig service

Sørvis og service ble likestilt i 1996, så du følger visst ikke så godt med.

Det skal faktisk være sørvis :-)

Teit, men vedtatt av språkrådet.

om du leser fra "hyperkoblingen" tidligere i tråden ser du at det står "eller sørvis" der, de er likestilt.

Lenke til kommentar
Om du mener Microplex har dårlig service så for det første er denne feilpostet, og for det andre burde du kanskje sendt mail til Microplex.

Off-Topic: Kanskje en idé å sjekke slikt før man påpeker det?

 

Jeg synes det er greit han forteller om sine erfaringer med butikken. Feilpostet - ok, men han har de vel lov til å dele sine erfaringer på lik linje som oss andre?

Lenke til kommentar

følte det var en bra butikk jeg også helt til jeg skulle klage på mitt nye headett.

 

Knakk etter 2 dager. Sendte mail og søkte om å få nytt. Svar etter knsje 2 dager.

Sendete inn ny mail. Svar kom etter 7-8 dager. Så var den store dagen kommet. Sendte inn Headsettet til microplex som skulle sende det til sennheiser som skulle se på det. Sendte det for over 2 1/2 uke siden. Sendte meil for å spørre om dem hadde fått det i det hele tatt men fikk ikke noe svar. Tnegte jeg skal sende en ny mail nå.

 

Så min erfaring er nå mitt på treet ! Ellers har de rask levering.

Lenke til kommentar

Har du kontaktet Microplex om problemet. Skal en webshop gjøre noe med en gang og det ikke kommer etter et par dager, da ringer jeg istede for å sitte på gjerdet å vente.Vil annbefale deg å gjøre det samme.I webshopene er det mennesker og alle steder der er mennesker skjer det menneskelige feil.Det vil ikke si at de har dårlig service av den grunn.

 

Ring dem.De ordner opp skal du se. :yes:

 

Meg har de alltid behandlet topp :love:

 

 

Shorty

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...