Gå til innhold

Tviler på en Operation Flashpoint 2 release i 2005


Anbefalte innlegg

Skal ikke se helt bort ifra at de lager en helt ny motor. Leste et intervju for en stund siden der de (BIS) sa at de brukte en oppdatert Flashpoint-motor.

 

Nå kommer det jo en hel del spill med MYE bedre grafikk plutselig (Far Cry er allerede ute, pluss at Doom III, S.T.A.L.K.E.R., Half-Life 2, Battlefield 2 etc).

 

Tror BIS må forbedre grafikken ganske mye fra Flashpoint 1985 for at spillet skal selge godt. Litt synd om folk ikke spiller bra spill bare fordi Half-D.O.O.M. 8 ser bedre ut.

det er VBS1 ( som er nettop SLUPPET!! :D ) som bruker modifisert OFP engine ( OFP 1.5 )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge siste uttalelsen til mr Marek Spanel, så jobber de iallefall hardt på OFP 2. Marek har vært stille lenge på BIS forumet, men etter at VBS 1 gikk public, har han faktisk postet litt info. Det som er interessant for alle som venter på OFP 2 er vel dette:

 

- it's really not a game. If you're into gaming, it's quite possilbe Flashpoint 1 is better solution for you and I can ensure we're working very hard on sequel to it (which VBS1 is definitelly not at all as it's not even intended to be game).

 

(trykkleifer er courtesy of mr Spanel himself... :p )

 

 

Bare de lager OFP 2 så godt som det er mulig, så kan jeg vente så lenge det kreves (jeg har fortsatt ikke gått lei OFP, og det strømmer jo på med addons).

Lenke til kommentar
Ifølge siste uttalelsen til mr Marek Spanel, så jobber de iallefall hardt på OFP 2. Marek har vært stille lenge på BIS forumet, men etter at VBS 1 gikk public, har han faktisk postet litt info. Det som er interessant for alle som venter på OFP 2 er vel dette:

 

- it's really not a game. If you're into gaming, it's quite possilbe Flashpoint 1 is better solution for you and I can ensure we're working very hard on sequel to it (which VBS1 is definitelly not at all as it's not even intended to be game).

 

(trykkleifer er courtesy of mr Spanel himself... :p )

 

 

Bare de lager OFP 2 så godt som det er mulig, så kan jeg vente så lenge det kreves (jeg har fortsatt ikke gått lei OFP, og det strømmer jo på med addons).

jepp :yes: Se for deg BAS å alle High end addons lagerne lager addons for OFP2 :yes::love::love::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...