Gå til innhold

Tviler på en Operation Flashpoint 2 release i 2005


Anbefalte innlegg

Andre her som også begynner å tvile?

 

Tok meg en tur innom Codemaster sine offesielle OFP2 forumer. Der ligger det blandt annet masse uttalselser som:

 

Bear - They couldn´t show it on the e³, because "there would have not been enough to show"

 

Jojo - No release before after next years E3, im sure

 

Ikke for å strø salt på sårene, men jeg må si at det høres veldig realistisk ut. OFP2 fortjener så mye PR det bare kan få, å jeg tror ikke Codemasters vil droppe årets E3 fordi de pluttselig har lyst til å overraske oss med en release.

 

Men da får vi bare vente å se. Ser faktisk mer frem til dette spillet enn Half-Life 2 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vist det hadde komt i år, så hadde dei nok vist det fram på e3. dei hadde ivertfall vist ein film, eller i det minste eit par bilder. så det kjem sikkert ikkje før neste år.

Men de har absolutt ikke gitt oss noe som helst.

 

De konsentrerer seg visst alt for mye om "vanelig" OFP til Xbox.

Lenke til kommentar

Jepp.. enig der ja.. tror vi kommer til å få se noe fra OFP2 i E3 neste år, så kommer spillet i Q3 - Q4 en plass kan jeg tenke meg. selv om jeg har lyst på spillet nå :dribble:

 

Men som sagt. desto lengere tid det tar før release, desto BEDRE blir spille å det blir MINDRE bugs på det..

 

Men etter at OFP-X blir sluppet i Høst, så tror jeg det kan hende at det går litt fortere, når hele teamet jobber med en ting.. ( hvis OFP-X teame kommer til å hjelpe til med OFP2 )..........

 

 

 

 

Ser faktisk mer frem til dette spillet enn Half-Life 2  :)

 

Mhm :yes: me2 :w00t::thumbs:

Lenke til kommentar

Helt alright om spillet ikke kommer før neste år. Er godt at Bohemia tar seg god tid før de slipper noe som helst slik at når det først kommer noe så blir vi sittende å sikle i flere timer.

 

Tross alt kommer det jo endel andre interesante titler i mellomtiden. STALKER, Söldner osv.

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vet dere...

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Personelig sett ( ikke bare for at jeg er OFP fan ) men jeg trur OFP2 vil knuse BF.. en av grunnene er at på BF kan du ikke går HVOR du vilk.. du kommer til en grense der du IKKE kan gå over, ellers blir du drept.. OFP kan du gå ANYWHERE! som på OFP1. du kan gå til du drunker. ingen grenser... så synes JEG at OFP er bedre laget enn BF.. å at OFP2 kommer til å bli ENDA bedre...

 

så PERSONELIG set, trur jeg OFP2 kommer til å banke BF/BF2

Lenke til kommentar

Jeg spurte en av utviklerne til OFP for Xbox på E3 om han kunne si noe om Operation Flashpoint 2. Han hadde ikke lov til å si noe spes om OFP2. Det eneste han sa var at spillet var meget tidlig i utviklingsfasen.

Hva som har skjedd er ikke godt å si, men "very early stage of development" lover ikke godt. :(

Lenke til kommentar

Skal ikke se helt bort ifra at de lager en helt ny motor. Leste et intervju for en stund siden der de (BIS) sa at de brukte en oppdatert Flashpoint-motor.

 

Nå kommer det jo en hel del spill med MYE bedre grafikk plutselig (Far Cry er allerede ute, pluss at Doom III, S.T.A.L.K.E.R., Half-Life 2, Battlefield 2 etc).

 

Tror BIS må forbedre grafikken ganske mye fra Flashpoint 1985 for at spillet skal selge godt. Litt synd om folk ikke spiller bra spill bare fordi Half-D.O.O.M. 8 ser bedre ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...