Tommelom Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Skal bygge meg en HTPC og trenger et billig (lite penger ) hovedkort. Hvem av disse burde jeg velge? Er det noen grunn til ikke å ta disse? Kommer vel til å prøve å klokke noe. EPoX EP-4PDA3i Abit IS7-E2 Lenke til kommentar
razer Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Siden det er en HTPC er det vel omtrent samme hvilket HK du tar, men visst du er på utkikk etter virkelig billige HK, sjekk her Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 WOW! Her var det supre ting til en j**** liten penge. Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe et bedre kort enn jeg trenger, men jeg gikk for det billigste som dekket behovet mitt. Takk, takk razer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 WOW! Her var det supre ting til en j**** liten penge. Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe et bedre kort enn jeg trenger, men jeg gikk for det billigste som dekket behovet mitt. Takk, takk razer Husk at kortene der mangler stort sett alt tilbehør hvis ikke noe annet er oppgitt Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Vasser i tilbehør Skulle gjerne hatt I/O-dekselet men men. Med 173 kr. for et P4 865-kort så skal jeg klare å fikse det på andre måter. Lenke til kommentar
razer Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Bestilte meg selv et Aopen kort til 170,- til min HTPC igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå