spiritmoon Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hei. Jeg skal montere en vifte til nordbruen på et a7n8x deluxe kort.. men hvilken type lim må jeg bruke for å kunne lime den til? Lenke til kommentar
Jail Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hei Jeg fjernet viften og satte på en passiv kjøler (Heat sink). jeg kjøpte Zalman Thermal Compound på 3dfxcool. Det er et to komponent termisk lim, og fungere helt utmerket på mitt hovedkort. Trykk på kjølepasta i webshopen så finner du den. Som sagt jeg måtte lime den fast pga at festen på Abit IS7 kortet løsnet. Om du har festen fortsatt anbefaler jeg Artic Silver 5 eller noe lingende. Endret 17. mai 2004 av Jail Lenke til kommentar
spiritmoon Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 men det blir så dyrt å bestille ifra webshop for da må man betale frakt å slikt og er det ikke mulig å bruke noen annen form for lim ? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 På "nordbrua" på dette kortet sitter det jo passiv kjøling fra før, sikkert "sørbrua" du mener? Eller er jeg helt på jordet her? Uansett er vel en form for Termisk lim å anbefale. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 southbridge har vel ikke behov for vifte, så det er nok northbridge. Kan hende han er en ivrig overklokker. Men, det er jo fester til kjølere osv rundt northbridge, er det en vifte\blokk som ikke er ment til å være på northbridge? Lenke til kommentar
linser Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hviss festene til kortet har løsna,, ikke en ide da og benytte seg av garanien? Lenke til kommentar
spiritmoon Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 er vifta til ett nfi infinity kort som skal over til asus a7n8x deluxe kortet-grunnet vannkjøling på dfi kortet. men så er vifta litt større-så hullene "passer" ikke til a7n8x deluxe kortet derfor lurte jeg på hvilke type lim som passer best? Lenke til kommentar
linser Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du kunne kansje bruke epoxy blandet med kjølepasta da,,, men epoxy er driiiiiiiitsterkt da så skal du ha det av igjen så sliter du,,, men det funker sikkert og blande det med arctik silver 5 eller noe,, bruker epoxy til alt jeg,, tåler tillogmed vann og sjøvann,, ja alt,,, limer i båten min med det,, funker som faen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 vil anbefale deg å bestille termisk lim.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå