_Xander Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hey! Jeg lurer på en ting, Dekselet på toppen av P800, det over skjermen der hvor man hører. Kan dette tas av uten at noe knekker eller lignende..? Jeg har fått av det på baksiden ruindt kameraet, det i bunnen og batteridekselet. Men vil ha av det andre også for jeg tenkte på å lakkere alle de blåe delene på telefonen i sølvkrom. Genial farge, og telefonen skiller seg jo t da... Takk for svar... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ang, P800 er jeg usiker, men jeg brukte bare denne gudien for å fjerne dekselet på P900 skule ikke tro det er så veldig forskjellig PS, post bilder når du er ferdig Lenke til kommentar
eblth Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det så jo ikke vanskelig ut... Det hadde blitt morsomt å sett åssen resultatet hadde blitt hvis jeg hadde gjort det... Likte forresten det hvite dekselet... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Skal se hva jeg får til.. Men jeg tenkte ikke å ta av hele dekselet, jeg tenkte bare på å få av den blåe biten som sitter på toppen over skjermen på en enkel måte.. Mulig jeg bare knekker den av og limer den på igjen etterpå, for jeg vil har det blåe krom, ikke det andre, det skal være som det er tenkte jeg... Eller så kanskje jeg tar av hele greia. Så en film om det på sep800.mine.nu eller noe engang trur jeg, virka ikke så lett, og vil ikke ødelegge telefonen.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå