Alieu Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hvor mye forksjell vil jeg merke på å bytte til et Audigy 2 kort. Jeg kjører digital surround 5.1 på mitt jamo anlegg Endret 17. mai 2004 av Alieu Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 moho: Han har rediger det til it.no, som sikkert betyr ikke noe (glem det) og da får vi vel anta at han har løst problemet sitt... Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 edit: topic og problemstilling Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Mellomtoneelementet funker iallefall som det skal hvis det virker med vanlig analog kabling. Er sannsynligvis noe feil med den optiske lyden, kan være et problem med reciveren, eller utgangignalet fra pc-en. Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 hmm. fant ut av det nå. er ikke dumt å sjekke om equalizeren står riktig innstilt. hvis ikke, kan ting vrenge seg ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå