fixxer Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 jeg har en maskin her hjemem som kun brukes til lagring. (Chieftech fulltover med 6 disker.) Diskene er monteri i "brønnene" med vifter forran. Jeg har lyst til å gjemme Pc'en litt unna og tenkte det ville være en smart løsning å vippe hele greia sidelengs og legge den under sofaen? Vil dette være et problem for diskene? Skrivehode osv? Nå er de jo montert vannrett. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hvis du leser spesifikasjonene for diskene får du svaret. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Ikke noe problem Mitt Lian-Li har HD-brønner for montering av diskene vertikalt. Og jeg har 4 disker som står montert slik, og det funker problemfritt. Endret 17. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Du saboterer mitt RTFM-svar Hadde jeg hatt "spesifikasjoner" på diskene og lese så hadde jeg selvfølgelig det. Å gi et RTFM svar er ikke alltid beste løsningen. Hadde som sagt hatt en manual og lese ville jeg ha gjort det. XenZor: Takker for svaret! Endret 17. mai 2004 av fixxer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå