LittOmAlt Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Jeg skal kjøpe meg ny pc og lurer på om jeg da skal kjøpe kombi DVD, CD R/W eller en DVD spiller og en CD brenner. Hva er deres erfaring? Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Har en Ricoh MP9060A 6xDVD/6X brenner... Funker greit for mitt bruk. Ikke sikkert at nye firmwares for sone-sperre-fjerning og slikt blir tilgjengelig så fort på kombidrevene som på andre modeller. Jeg kjøpte den for å spare plass. To separate enheter vil oftest ha bedre specs. Lenke til kommentar
sof Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 har akkurat vært borti en Samsung sm-308b, kombinert sak, og jeg kan bare si at denne modellen suger. Vet ikke om dette er gjengs for kombispillere, men benytt i alle fall sjansen til å tråle nettet for info før du handler :smile: sof Lenke til kommentar
_Rune_ Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 To selvstendige enheter (DVD/CD og en CD-R/CD-RW) gjør det jo mye lettere å kopiere cd-er og det er jo av og til nyttig med to cd-rom til div. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 enig med _Rune_ som sier at det er lurt med 2 enheter. en til DVD/CD og en til CD-R/CD-RW/CD. jeg ville kjøpt : Pioneer DVD-116 16X DVD/40X CD bulk IDE til kroner 731 Plextor PX-W2410TA CD-RW 24x10x40x "Burn Proof" bulk intern IDE til kroner 1626 dette blir en pris på 2357 for disse to CD enhetene. svært gode, svært stabile. the best u can get.. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Har en slik kombisak (DVD/CD-RW-6x/4x4x24x) i min bærbare maskin og det er det eneste stedet jeg ville hatt en slik enhet siden bærbare jo ikke har plass til annet. Funker ellers helt greit og ikke hatt noe problemer av noe slag. Til stasjonær er det for dyrt og for dårlig speck. til å gå for en kombi enhet. Sats på to enheter og bli fornøyd. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå