Wizendraw Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Nå har jeg leta litt rundt etter windows, og jeg har funnet to "versjoner" av windows xp pro... Det er en til 4000,- på telehuset... (håper linken funker) Og det er en til 1300,- på komplett Eneste jeg ser sånn umiddelbart er at på komplett sin så står det OEM og 1 lisens, mens på telehuset sin står det ikke noe slikt noe... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Samme produkt, Komplett sitt må du kjøpe sammen med HK, CPU eller HDD. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Samme produkt, Komplett sitt må du kjøpe sammen med HK, CPU eller HDD. lol! men da er det jo billigere å kjøpe en HDD og komplett sitt enn å kjøpe telehuset sitt alene! :S (Pappa har kjøpt det fra telehuset ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Samme produkt, Komplett sitt må du kjøpe sammen med HK, CPU eller HDD. lol! men da er det jo billigere å kjøpe en HDD og komplett sitt enn å kjøpe telehuset sitt alene! :S (Pappa har kjøpt det fra telehuset ) Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg fant ut at jeg kunne kjøpe student-vesjonen av winxp pro, ettersom mamma er lærer. Denne selges bare som oppgradering, hvilket betyr at den ikke er bootable, right? Går det da greit å installere en gammel win98 som jeg har liggende, men som også er brukt for å oppgradere en annen pc til xp, eller kan jeg få trøbbel med lisens da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Don`t worry, be happy ! Den kjøres på samme måte som vanlig XP, du må bare vise frem win98 din til PCèn, ellers går alt greit. Du behøver IKKE installere Win98 først. CDèn er seff. bootable Endret 17. mai 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 hmm.. vise frem? Mener du at man bare trenger sette inn cden med 98 i pecen og ta den ut igjen, for så å installere xp? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hmm.. vise frem? Mener du at man bare trenger sette inn cden med 98 i pecen og ta den ut igjen, for så å installere xp? Jepp, bare et par sekunder under XP inst. du får spm om det Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 nice! tnx! :D Bestiller data etterpå jeg Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Bare til opplysning. Det er ingen som sjekker om du virkelig er student når du kjøper student oppgradering. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 sikker? jeg måtte frem med stud id jeg...tror det varierer litt på selger og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå