Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) jeg bruker nå to skjermer slik at man bare kan dra ting i mellom de, men hvordan gjør jeg slik at jeg får to sepererte skjermer slik at alle de ikonene som er på skrivebordet kommer er på skjerm nummer 2 og. slik at de har hver sin start linje hvis det hjelper litt mer.. Endret 17. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 ingen som veit... ossen får man start linja over to skjermer a? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) når du aktiverer flerskjerm modusen så skal jo oppgavelinjen komme etter.. det gjør det hoss meg.. eller så må du se etter en funksjon som ordner dette i driveren Endret 17. mai 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Natrium: Last ned programmet Ultramon, for link og mer info les guiden om dual/trippel i signaturen min! Stig-Arne: Siden Natrium har ATi skjermkort så får han ikke oppgavelinjen over begge skjermene fordi han kun kan kjøre independent mode. EDIT: Hvis du ikke gidder å lese, her er linken: http://www.realtimesoft.com/ultramon/ Endret 17. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Natrium: Last ned programmet Ultramon, for link og mer info les guiden om dual/trippel i signaturen min! Stig-Arne: Siden Natrium har ATi skjermkort så får han ikke oppgavelinjen over begge skjermene fordi han kun kan kjøre independent mode. EDIT: Hvis du ikke gidder å lese, her er linken: http://www.realtimesoft.com/ultramon/ har lest de linkene i signaturen din flere ganger tiligere.. bra arbeid.. skal teste de greien ja.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 så det nå.. det er et powercolur ati kort hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 så det nå.. det er et powercolur ati kort hvis det har noe å si... Skjønte ikke helt den, hvis den var ment til meg da... Men det spiller ingen rolle hvilken produsent som har laget skjermkortet ditt. Så lenge du har et ATi basert kort så er det kun independent du kan kjøre, og da trenger du Ultramon for å kunne få oppgavelinjen over to skjermer, du får også da med noen andre nyttige funksjoner... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 så det nå.. det er et powercolur ati kort hvis det har noe å si... Skjønte ikke helt den, hvis den var ment til meg da... Men det spiller ingen rolle hvilken produsent som har laget skjermkortet ditt. Så lenge du har et ATi basert kort så er det kun independent du kan kjøre, og da trenger du Ultramon for å kunne få oppgavelinjen over to skjermer, du får også da med noen andre nyttige funksjoner... oki.. da tester vi det.. det ejg mente var at jeg kom til å tenke på at jeg bare hadde skrivi ati i signaturen min.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 oki.. da tester vi det.. det ejg mente var at jeg kom til å tenke på at jeg bare hadde skrivi ati i signaturen min.. Ah... da var vi på samme bølgelengde uansett! Hvis du ikke får det til eller lurer på noe mer så bare si ifra! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 den ultramon greia funka. takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Nokk en fornøys kunde fra melken! woo...inlegg spamm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå