rikkmund Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Vurderer å kjøpe meg et par spill til Xbox. Grunnet noe begrenset økonomi har jeg bare råd til 2 stk. Valgene står på Fight Night, Lma Manager 2004 og Rallisport challenge 2. Men jeg vet ikke hvilket jeg skal luke ut? Lurer derfor på om noen har prøvd alle sammen og kan komme med råd? Nb! Noen som vet om England International Football selges i Norge? Skal være veldig bra iføge OXM. Endelig fotball med Live-støtte EDIT av moderator - Endret emnetittel til noe mer beskrivende. Endret 17. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Vurderer å kjøpe meg et par spill til Xbox. Grunnet noe begrenset økonomi har jeg bare råd til 2 stk. Valgene står på Fight Night, Lma Manager 2004 og Rallisport challenge 2. Men jeg vet ikke hvilket jeg skal luke ut? Lurer derfor på om noen har prøvd alle sammen og kan komme med råd? Nb! Noen som vet om England International Football selges i Norge? Skal være veldig bra iføge OXM. Endelig fotball med Live-støtte EDIT av moderator - Endret emnetittel til noe mer beskrivende. Du skal !HELT KLART! kjøpe Halo(hvis du ikke har det) og så skal du enten kjøpe Rallisport Challenge 2 og Ninja Gaiden (hvis du har Halo, så kan du kjøpe disse 2 titlene, HELT klart det beste ute på XBOX nå) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Vurderer å kjøpe meg et par spill til Xbox. Grunnet noe begrenset økonomi har jeg bare råd til 2 stk. Valgene står på Fight Night, Lma Manager 2004 og Rallisport challenge 2. Men jeg vet ikke hvilket jeg skal luke ut? Lurer derfor på om noen har prøvd alle sammen og kan komme med råd? Nb! Noen som vet om England International Football selges i Norge? Skal være veldig bra iføge OXM. Endelig fotball med Live-støtte EDIT av moderator - Endret emnetittel til noe mer beskrivende. Du skal !HELT KLART! kjøpe Halo(hvis du ikke har det) og så skal du enten kjøpe Rallisport Challenge 2 og Ninja Gaiden (hvis du har Halo, så kan du kjøpe disse 2 titlene, HELT klart det beste ute på XBOX nå) Var ikke akkurat det han spurte om da Av de spillene rikkmund nevnte har jeg ikke peiling på hva jeg ville kjøpt... Hvor har du egentlig fått idèen av å kjøpe de spillene fra? Hvis du er lysten på andre spill også, ville jeg kjøpt Halo i alle fall. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) rikkmund: Personlig ville jeg valgt RalliSport Challenge 2 av de du lister opp. Men hvis du har tenkt å kjøpe to spill, så vil jeg anbefale deg å ikke kjøpe de samtidig, men la det gå litt tid imellom, slik at du får mest glede av det første spillet du kjøper. Jeg har selv hatt flere nye spill å spille på samtidig, og det funker ikke. Kjøpte for eksempel to spill for £30 på play. Problemet var at når jeg kom til et vanskelig/kjedelig punkt i det ene spillet, så ga jeg litt opp, for jeg hadde jo det andre spillet å spille på. Men når jeg så kom til et vanskelig/kjedelig sted i det andre spillet også, så orka jeg ikke ta opp igjen det første spillet, og dermed så spilte jeg ingen av dem. Hadde jeg bare hatt ett av spilla tilgjengelig, ville jeg brukt mer krefter på det ene og helt sikkert kommet meg over det vanskelige punktet. Ikke helt det du spurte om, kanskje, bare mine to cents... Endret 18. mai 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 FIRST POST! nt ups, litt sent Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takker for svar. Ble så jeg kjøpte 2 stk. greide ikke å vente. Kjøpte Rallisport 2 og Fight Night. Begge levde opp til forventningen, da spesielt Rallisport 2. Har alltid vært tilhenger av Colin McRae serien men synes RC2 svarer bra. Arcade preget er kult, men spillet var altfor enkelt på amatør. Gleder meg til å starte pro etterhvert da med flere biler. Fight Night bare konge. Uvant styring så det ble litt vanskelig men det kommer vell etterhvert. Jæ...g kult med multiplayer delen og knock out repetisjonen er jo bare grom. Det å lage en bokser som ligner på en selv var en kul detalj da valgmulighetene for å ligne mest mulig på seg selv var store. Tilogmed øyenbryn kan justeres. Begge kan trygt anbefales til de som er på utkikk etter de samme spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå