Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo der ute!

Er det noen som har erfaring med kjøp fra itbutikken.no? Det er en dansk nettbutikk som har en norsk "filial". De har helt utrolig lave priser. Jeg skal ha meg et Ixus 500_nordisk utgave/brukanvisning(noen som har erfaring?), et Kingston CF-kort på 256 MB(347 kr. Er det et bra kort?) og en veske til kameraet. Dette får jeg for 4480 kr inkl. frakt!!! Meeeget billig. :wow:

Noen som har kjøpt fra disse? For godt til å være sant? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet på ITbutikken et par ganger for et par år siden. De leverte varene kjapt og fint, og de har fungert helt fint for meg. (heldigvis) MEN salg og levering av varer klarer "alle" ITbutikken har etterhvert opparbeidet seg et svært dårlig rykte på seg når det gjelder retursaker og kundeservice. Endel av disse erfaringene gjennspeiles her: http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=34 Hadde det ikke vært for at folk legger inn 6-ere på grunnlag av kun en bestilling :thumbdown: så hadde snittkarakteren vært vesentlig lavere.

Nå som jeg vet dette, kommer ikke jeg til og handle derfra - med mindre det er helt nødvendig. Jeg kan egentlig ikke anbefale deg heller å gjøre det. Du kan selvfølgelig argumentere med pris. Men har du virkelig sjekket hvor mye du sparer i forhold til de etablerte Norske konkurrentene som f-eks MPX?

Legger forresten til et av mine favorittordtak "det er dyrt å være fattig!"

Edit leifs

Endret av Arctic
Lenke til kommentar

Hardware har Webshop-guide, der folk legger inn erfaringer

Der er såpass mange 1-ere og dårlige erfaringer, at jeg tørr ivertfall ikke å kjøpe noe derifra, selv. Kan selvfølgelig gå bra men... Satser heller på dem som går for å være tryggest. -Tar selvfølgelig mye av det som blir skrevet der med en klype salt. Og har selv ikke handlet på itbutikken.

Jeg har selv et Kingston 256-kort, CF. Det har fungert som det skal. Men Lexar og Sandisk skal ha en mindre feil-rate. Vil tro Kingston-CF stiller seg et sted mellom TwinMos/Apacer og Sandisk/Lexar.

Ixus 500 er vel et trygt kjøp? :)

Om alt er i orden osv så kan det sikkert gå bra å handle derifra, men om det blir retur-sak osv så spørst det :dontgetit:

Uansett hva du velger, LYKKE TIL! :)

Mvh Jan Ove

Ps:

ProduktGuiden

Selve kameraet ser det ut til at du får billigere hos komplett f.eks. Har ikke regnet på resten. Håper du får tips fra andre brukere her også :)

edit: trykkleif

Endret av Jove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...