Oseantic Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hei! Har tenkt å kjøpe dette settet til denne kjøleren. Dette skal plasseres i et I&S server tower. Så jeg vil være helt sikker på før jeg kjøper dette at det passer sammen. Passer skruefestene sammen? Hvordan er det å plassere dette settet? Passer fanadapterene? dvs andre ting. Jeg tror det skal passe sammen vis den vifta på spark 7+ er 70mm, men skrue festene er anerledes på viften på ribba. Bare kom med egne erfaringer! Takker for svar ! Edit:leif Edit2:Bare kom med temp erfaringer også med dette kitet! Endret 17. mai 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) det funker sikkert siden den dere fra sunbeam er til 80mm vifter og kjølern er en 80mm så det funker nok! Alt du kanskje må gjøre er å ta vekk den grillen på kjølern! Det står også at det følger med 70mm adapter så hvis vifta er på 70mm så funker det da også! Endret 17. mai 2004 av darkX Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Da bestiler jeg om et par dager. Men bare kom med egne erfaringer,tips...osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå