U-235 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) hei... Jeg holder på å sjekker tempen på hovedkortet mitt. Det er av type Abit NF7-2 nforce2. Når jeg leser av tempen på en av sensorene står det -47 grader.... Hva kan være feil her? Kan det være noen jumpere som er satt feil ol.? Manualen hjelper meg lite... Noen som har peil? Endret 16. mai 2004 av U-235 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du sitter vell ikke ute i minus grader gjør du? Har ingen anelse hva som er feil, har du prøvd å resette hket? Prøv å skrive litt mer utfyllende i topic når du først er i gang... Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Du sitter vell ikke ute i minus grader gjør du? Har ingen anelse hva som er feil, har du prøvd å resette hket? Prøv å skrive litt mer utfyllende i topic når du først er i gang... Sitter ikke ute i minus grader nei ..... Har resettet HK flere ganger uten at det endrer seg. Fatter ikke helt hva det er. CPU`en måler rett, 46 grader, det samme kabinettempen, 37. Den som måler -47 fatter jeg ikke hva er til. Går det an å sette noen FAN tilkoblinger "feil vei" som da leser av minus istedet for pluss? Har kun flyttett CCMOS jumperen når jeg har resettet HK, ikke noen andre jumpere. Endret 17. mai 2004 av U-235 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hva bruker du til å lese av med, og hva heter den som du leser av? Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Hva bruker du til å lese av med, og hva heter den som du leser av? Jeg bruker speedfan, og den som måler -47 heter: Temp3 Windbond W83627HF. Ikke at jeg blir noe kloker av det, men det kan være sensoren til North-bridgen, hvis det er det det kalles... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Samme skjer hos meg, den ene temp'en er -1 grader. En kamerat av meg har -36 grader... Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Samme skjer hos meg, den ene temp'en er -1 grader. En kamerat av meg har -36 grader... fatter ikke hva dette er..... Noen som vet? Hvordan kan det rettes? Endret 17. mai 2004 av U-235 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå